Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Neste GTA heter ver San Andreas (etter byene i GTA, n har det vært liberty city og vice city)

80-tallet var konge, mange fete biler osv. Håper på svømmemuligheter, kanskje med no tidsbegrensning slik at man ikke kan svømme langt pokker. Vil også kunne fly over alle bygninger. Helst kunne gå inni de fleste også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mange gode poeng har kommet fram allerede her, men skal prøve å legge til noen.

Det å ta GTA inn i 3d-verdenen var et bra trekk. Men grafikken og AI må forbedres. (dette er allerede nevnt).

Savner litt av humoren i de gamle gta spillene. Som f.eks. i GTA2. Hvis man hadde kjørt ned mange joggere, så reagerte de plutselig med "I TOLD YOU HE WAS ALIVE!" når du kjører etter dem for ørtende gang! :lol:

styringa på bilene har også vært litt ustabil i de 2 3d versjonene. En annen ting som savnes er litt større byer, med flere "severdigheter".

Lenke til kommentar
Ettersom GTA 4 faktisk er ute kan vel det hele bare forandres ved patcher? Eller hür ?  :p 

GTA 5 du vel tenker på ?  ;)

gta 4 ute?!?

dette må vere tidenes nyheit.

eg reknar med at du meiner gta vice city. (oppfølgar til gta3, men ikkje gta4. det er meir som gta 3.5)

Gamer.no :yes:

det har ikkje komt eit spel som heiter gta4! (gta1, gta london, gta2, gta3: liberty city. gta: vice city) vart 5 det.

men tviler på at det neste gta spelet kjem til å heite gta5 (da det ikkje har komt ut gta4) har meir tru på gta san andreas (som eg har sagt i eit anna innlegg)

Lenke til kommentar
1. Grand Theft Auto

--> Grand Theft Auto : London

2. Grand Theft Auto 2

3. Grand Theft Auto 3

4. Grand Theft Auto: Vice City

5. GTA (5) : San Andreas <-- Eller noe annet.

Vi får se.  :)

Tross navn, konge blir det uansett!  :D

det blir kun bra vist det heiter san ANDREAS :p

Lenke til kommentar

Grafikken er jo så dårlig så jeg håper at de forbedrer den.

Men dette hadde vært kult:

1. Når det regnte så skulle det ha kommet vannpytter og hvis man hadde bil så kunne man sladde i vannpyttene på andre fotgjengere.

2. Det skulle ha snødd også kanskje

3. På natten så skulle det ha vært mange gjenger som gikk å ranet banker og butikker og sånt.

4. Det skulle vært mer forskjellige folk og det må gå ann å gå inn i fler bygninger!

5. Det skulle gått ann å svømme.

6. På slutten når man hadde klart hele spilllet, så burde det gått ann å velge sånn bonus greier i spillet. Å bonusen var at hele byen var annerledes ALT var annerledes. Godzilla kunne jo ha gått rundt i byen imens det var zombier overalt! :D

Sikkert noen ting jeg mangler, men kommer ikke på tingene i farten. :thumbup:

Lenke til kommentar

En eller annen form for multiplayer hadde ikke vært å forakte, det hadde vært en fin evolusjon av denne serien å se multiplayer.

Jeg håper de beholder tegneserie looken og ikke går over til realistisk utseende a la "The Getaway".

Større områder, mer interaktivitet i terrenget (ødelegge bygninger, landskap og vegetasjon) kunne blitt morosamt.

Kansje større frihet i misjonsstrukturen, slik at spillet kunne hat forksjellige slutter, noe som også kunne bidratt til større replay value.

Lenke til kommentar

Vi får for gudsskyld håpe at de ikke gjør som Tony Hawk serien og gjør det mer og mer urealistisk. Kjedelig å kjøre PCR-500(ispell) på månen.

Savner kanskje en liten park elns hvor man har litt fokus på hopping osv.

Synes µ$oft klarte dette ganske bra med Motocross Madness 2.

Lenke til kommentar

• Svømming!! Gjerne med en viss tidsbegrensning på 2-3 min.
  • Bilene sprenger ikke når de havner på taket
  • Gå inn i alle bygninger
  • Flere transportmidler (tog, fly større enn et Sesna, flere biltyper)
  • Varierte menneske-skins med bedre AI
  • Mulighet for å arrestere slemmingene i Vigilante-oppdragene (bare å drepe de er ikke akkurat realistisk)
  • Større skade ved kraftige sammenstøt - mindre bulker ved mindre sammenstøt. Slik det er nå kan jo en front-mot-front gi en bulk i støtfangeren, mens en liten påkjørsel bakfra kan rive av både dører og panser :ermm:
  • Elvis-folkene fra GTA1!!! "Uhu-huh!" :w00t:
  • Bonus-sak når du meier ned en rekke av gjengmedlemmer på ett forsøk (slik det var i 1eren)
  • Sist, men ikke minst: Multiplayer

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Kunne tenkt meg litt bedre trafikkregler... Det vil si att AI-bilene brukte blinklys og så seg litt for, før de skiftet felt... Gud vet hvor mange ganger jeg har brent meg på att en idiot plutselig byttet felt, og kjørte rett i bilen jeg hadde fraktet fra den ene siden av byen til den andre, og skulle levere uskadd til en eller annen fjott.

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Mere detaljerte kollisjoner, som at bilene blir ødelagt etter styrken på kollisjonene og at det feks blir riper og sånt i lakken og at nesten alle delene kan falle av.

AI burde også gjøres noe med, synes ikke den er dårlig men kan sikkert bli bedre!!

Er med på at Elvis Folka kommer tilbake, de var kule :D

Det er forresten ingen barn eller dyr med i spillet! Hadde jo vært litt gøy det da! (Hadde sikkert blitt saksøkt for dette da men...) Eller GAMLE DAMER!!!

Lenke til kommentar
Kunne tenkt meg litt bedre trafikkregler... Det vil si att AI-bilene brukte blinklys og så seg litt for, før de skiftet felt... Gud vet hvor mange ganger jeg har brent meg på att en idiot plutselig byttet felt, og kjørte rett i bilen jeg hadde fraktet fra den ene siden av byen til den andre, og skulle levere uskadd til en eller annen fjott.

[sMILEY-SVAR]

:yes:

[/sMILEY-SVAR]

Lenke til kommentar
- Det bør så definitivt følge med Multiplayer muligheter, kan ha en hel by full av online/lan spillere. Dette vil selvsagt kreve enormt av serveren, men utviklerene kan legge ut noen servere som de driver, mot at spillerene f.eks må betale litt i måneden...

Det er multiplayer muligheter da! Hvis du går inn på multiteft.com (i allefall noe i den duren) kan du laste ned en patch så du kan spille online! Har ikke prøvd det selv enda, men en kamerat av meg har!

Lenke til kommentar
- Det bør så definitivt følge med Multiplayer muligheter, kan ha en hel by full av online/lan spillere. Dette vil selvsagt kreve enormt av serveren, men utviklerene kan legge ut noen servere som de driver, mot at spillerene f.eks må betale litt i måneden...

Det er multiplayer muligheter da! Hvis du går inn på multiteft.com (i allefall noe i den duren) kan du laste ned en patch så du kan spille online! Har ikke prøvd det selv enda, men en kamerat av meg har!

denne mp patchen er ikkje spesillt bra. det er ikkje folk i gatene. det er bare plasert biler nokon få plassar. dessutan er det svært dårleg koda. det hakker noko grusomt (sjølv på lan). det er desutan fult av bugs.

det er ikkje nokon form for meining med det heller. det er bare å gå/kjøre rundt og ikkje gjer noko spesielt

Lenke til kommentar
...Det er forresten ingen barn eller dyr med i spillet! Hadde jo vært litt gøy det da! (Hadde sikkert blitt saksøkt for dette da men...) Eller GAMLE DAMER!!!

Er det ikke gamle damer da? Eller er det gamle menn... Uansett... De er jo ville til å slåss... Gamlingene banker vettet ut av alle.

Lenke til kommentar
Det er forresten ingen barn eller dyr med i spillet! Hadde jo vært litt gøy det da! (Hadde sikkert blitt saksøkt for dette da men...) Eller GAMLE DAMER!!!

Er ikkje nødendig å ha med barn i spelet meiner eg då. Litt unødvendig at GTA5 blir forbudt i norge fordi noken absolutt vil ha med moglegheita for å gå postal i ein barnehage. Dyr er ein heilt anna ting, kunne gått ha vært vakthunder og slikt i spelet. Gammle damer er det jo i spelet trur eg (ho som alltid har to bæreposar i hendene, også når ho kjøyrer bil!)

Lenke til kommentar

* Litt mer fokus på business-delen

* Pengene fra firmaene du eier kommer rett inn på kontoen

* Det bør gå ann å kjøpe opp mange flere bedrifter. Bør gå ann å kjøpe f.eks en kebab-sjappe og tjene penger på med en gang, uten å måtte gjennomføre en haug med missions. Men slike missions kan spares til bedrifter som er omfattende, som f.eks et hotell.

* Mulighet for å "oppgradere" leiligheten din. Kjøpe kjøretøy, lage større garasje

* Klesskap :blush:

* Kunne også tenke meg en avis på et eller annet vis, som forteller deg hva som skjer/annonser osv.

* Sykkel og skateboard hadde vært kewlt

Endret av As}{antii
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

det som irriterte meg mest med Vice city:

- Ingenting å bruke penger på når man hadde klart spillet

- ødeleggingen av biler kunne blitt et par hakk bedre

- liker ikke at bilene sprenger når de havner på taket, kunne vert kult om kræsja biler bare ble liggende på taket til en eller annen bergingsbil kom

- ..ville hatt skikkelige strippeklubber!

- og kan de være så snill å fjerne den der loading-skjermen når du skifter bydel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...