Gå til innhold

Er ECS I-buddie XP Noe tess?

TMH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stort sett her i verden, så er det slik at man får det man betaler for.

Datautstyr finnes derimot ofte i billige varianter som fungerer temmelig likt litt dyrere saker. Men da må man se på spesifikasjoner. Ut i fra det jeg kan lese om i-buddien, tror jeg ikke jeg ville brukt penger på den... Men det er fordi jeg stiller høyere krav til ytelse.

Jeg kjøpte meg en ESC i 551-klassen for to uker siden, og må si at jeg er strålende fornøyd med den! Som testen av den på barbara.no sier, så har den en vifte som går konstant, og et tastatur som bråker mer enn gjennomsnittet. Men når man tar i betraktning at en tilsvarende pc i et av de store, kjente, dyre merkene, ville kostet minst 3 000 mer, så synes ikke jeg det er noe å bry seg om. Vifta går ikke så fort at den bråker noe særlig.

Jeg vet selvfølgelig ikke hvordan det er hvis noe skulle bli galt med denne maskinen. Men i utgangspunktet kan jeg varmt anbefale esc, som et økonomisk alternativ med glimrende ytelse!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hold deg unna om du har livet kjært..

:laugh:

Ja, jeg ville nok holdt meg unna iBuddie om jeg var på utkikk etter noe bærbart.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt en I-Buddie4, dvs Pentium4 basert. Den var grei nok, men å kalle den bærbar var nesten å ta i. I-BuddieXP er AMD basert, strømforsyninga har vifte i seg, som bråker mer en pcen og pcen blir forbanna varm. Kjøp heller en billig celeron maskin på telehuset til 8k, jeg lover deg du vil bli mer fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...