Gå til innhold

eg lurer på kva dette er....

Anbefalte innlegg

Texas Instruments OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller er for noke...det har noke med HD'er eller? Jafall i "Device Manager" som det heiter godt på Engelsk så vill denne enheten ikkje starte og den har funka før...noen tips om kva eg bør teste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke er helt på jordet så er OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller = firewire.

Spørsmålet er altså om hovedkortet har innebygget firewire eller om du har eget firewire pci kort.

Yoda

Lenke til kommentar

Asus A7V333 RAID Hovedkort Socket A DDR

VIAKT333, ATA/133, ATX, USB2.0, IEEE1394

dette var det eneste hk'et jeg fant på komplett sine sider som inneholder en fire-wire sak...

men den kommer ikke i salg før 25.03.02

og jeg tror ikke at du kjører din athlon på dette hk'et.

du gir litt liten info om pc'en din, så nå bare gjetter jeg :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 23:41, borre skrev:

IEEE 1394 er Firewire-controlleren din.

Og Rockj, please forandre den siggen da! Den skjærer i øynene
:roll:

Oki, veit det skjerer litt, for å få inn all SYSTEM info måtte den lagest i bilde og den viste best i raud farge siden den blir lagra i .GIF format som kan ha gjennomsiktig bakgrunn.(prøver å finne ein annen kobinasjon :smile:

Quote:

Hvis jeg ikke er helt på jordet så er OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller = firewire.

Spørsmålet er altså om hovedkortet har innebygget firewire eller om du har eget firewire pci kort.

Hum...eg har eit DV-firewire kort...sikkert det då...kikke nermere på det då :smile:

og den som lurte på overklokka burner, ja...har byttet ut firmwaren..men det blei kalt overklokking på den siden eg var på...

Lenke til kommentar

ut i fra hva jeg veit, så går det ikke ann å "overklokke" brenneren sin, selv om du bytter firmware så har ikke det noe å si, pga laseren er kun så og så sterk, og klarer å brenne i så å så stor hastighet, så den der må du lengere ut på jordet med ass..... skjerpings.. ikke lyv

Housey

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-18 23:35, Rockj skrev:

Texas Instruments OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller er for noke...det har noke med HD'er eller? Jafall i "Device Manager" som det heiter godt på Engelsk så vill denne enheten ikkje starte og den har funka før...noen tips om kva eg bør teste?

Signaturen din er plagsom og langt fra SI korrekt!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-19 15:14, house skrev:

ut i fra hva jeg veit, så går det ikke ann å "overklokke" brenneren sin, selv om du bytter firmware så har ikke det noe å si, pga laseren er kun så og så sterk, og klarer å brenne i så å så stor hastighet, så den der må du lengere ut på jordet med ass..... skjerpings.. ikke lyv

Housey

viss du kikker på den siden...så står der faktisk overklokking på engelsk...tenkte eg fekk lov å herme litt etter eg...men greit det, kan alltids skifte ord på det då...(holder på å fikse sig)

Lenke til kommentar

unnskyld, tenkte vi var på rette avdelinga om det med brennaren, men kikk her du: http://www.cdrinfo.com/tips/hp_oc.shtml som lurte på det.

Quote:

On 2002-03-19 15:16, DeejPhant skrev:

Quote:

On 2002-03-18 23:35, Rockj skrev:

Signaturen din er plagsom og langt fra SI korrekt!

hum...holder på å fikse signatur...og korleis langt frå SI korrekt?? den misforstod eg...HD'ene mine er gB og ikkje GiB. noe annet du klager over? då kan du vere vennelig å fortelle meg... Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...