FREDRIK-E Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har tenk lenge nå og har kommet frem til at jeg må ha en P900 i samlingen min. Så jeg lurte på hvordan den er å bruke, og hva som er fordeler/ulemper ved den. Hvor billig kan jeg få den er også en tinh jeg gjerne vil vite. mvh. FrEdRiK-E Takk for svar!!! Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 skjænner ikke at du gidder og legge inn et innlegg om dette, står flere andre steder på forumet MASSE om p900... Lenke til kommentar
FREDRIK-E Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 skjænner ikke at du gidder og legge inn et innlegg om dette, står flere andre steder på forumet MASSE om p900... skjønner ikke at du gidder å svare når du skal væra så jaevla negativ!!! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hei_det_er_robin har blitt advart for det lille utbruddet sitt. Hadde vært fint å slippe å se slikt igjen her Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Helt topp telefon. Eneste feilen ved den er prisen. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 hvor mange farger har den? Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Den har 65k. Egenskaber Lancering Q4 2003 Operatørlåst Nej Højde x bredde x dybde 115 x 57 x 24 mm Vægt 150g Farveskærm 65536 farver Skærmopløsning 208 x 320 pixels Berøringsfølsom skærm Ja GSM 1900 (triband) Ja Udskifteligt cover Nej Vand-, stød-, og støvafvisning Nej Dynamisk hukommelse 16 MB intern, op til 128 MB ekstern Memory Stuck Duo Operativsystem Symbian 7.0 Taletid Op til 16 timer Standby-tid Op til 480 timer Standard telefonlåsekode 0000 Opkald Ekspresopkald Ja Banke-på Ja Parkering Ja Konferencekald Ja Viderestilling Ja Overførsel Ja Håndfri samtaler Ja Stemmestyring Opkald og svar Opkaldsbegrænsning Ja Opkaldsspærringer Ja Lukkede brugergrupper Nej Beløbsbegrænsning Ja Telefonbog Kapacitet Ubegrænset (dynamisk hukommelse) Antal numre per navn Op til 10 Individuelle ringetoner Personlige E-mail-adresser Ja Postadresser Ja Fødselsdage Ja Udveksling af visitkort Ja Beskeder SMS Ja Lang SMS Ja Gruppe-SMS Ja Intelligent ordbog Ja Skabeloner Ja EMS / SMS med billeder Ja MMS (Billedbesked) Ja Chat Nej E-mail-klient Ja Fax-klient Nej Lyd og display Polyfoniske ringetoner 24 stemmer Komponere egne ringetoner Nej Download ringetoner Ja Vibrator Ja Operatørlogo Nej Gruppelogo Nej Baggrundsbilleder Ja Kontor og fritid Ur Ja Alarm Ja Stopur Nej Nedtæller Nej Kalender Ja Påmindelser Ja Opgaveliste (noter) Ja Lommeregner Ja Valutakonvertering Nej Tegnebog Nej Diktafon Ubegrænset (dynamisk hukommelse) Kontorprogrammer Nej Radio Nej MP3-afspiller Ja Indbygget kamera 640 x 480 pixels / 300 Kpix Videoafspiller 3GP og MP4 format Videooptager MP4-video med AMR lyd Termometer Nej Præinstallerede spil 2 faste Eksterne programmer Java WAP og Internet WAP browser WAP 2.0 WAP push-beskeder Ja Sikkerhedscertifikater WTLS klasse 1-3 / TLS /SSL Internet browser HTML 3.2, xHTML, cHTML Fax og data Highspeed data (HSCSD) 28,8 kbps GPRS Klasse 8 (4d/1u), CS 4 Kabel Medfølger Infrarød port Ja Bluetooth Ja Indbygget datamodem 14.4 kbps single slot Lokal synkronisering MS Outlook Fjernsynkronisering Ja Informationstjenester SIM toolkit Klasse 1-3 http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/kunde...ualer/index.jsp Edit: Glemte linket. Endret 22. februar 2004 av Heiberg Lenke til kommentar
dialafc Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hei. Tenkte jeg kunne bruke denne tråden. Jeg har akkurat kjøpt en P900 og tenkte jeg skulle oppdatere til det siste oppdateringer fra SE. Noen som vet nøyaktig hvor jeg finner nedlastingen? Lenke til kommentar
Lockedup.net Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=start Velg produkter > p900 > støtte > extras. Der skal software ligge Endret 26. februar 2004 av Lockedup.net Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Billigst får du den vet å bruke Lefdal sin prisgaranti. Veldig gunstig om dagen, da de skal, ifølge sin nettside, ha 8600kr. Dvs at en burde komme ned i rundt 5600kr. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 http://www.sonyericsson.com/updateservice/P900/frameset.htm Den tipper jeg du kan bruke... Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 http://www.sonyericsson.com/no/spg.jsp?page=startVelg produkter > p900 > støtte > extras. Der skal software ligge Er det bare meg den update saken ikke virker hos? Prøvd fra flere maskiner, på forskjellige linjer uten hell, deaktivert firewaller og altslags piss, men får en "Unknown Error" etter at jeg prøver å sette igang med upgraden. Altså, etter den listen og innstallasjonen av den ekstra software saken... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hos meg funket oppgraderingen utmerket Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hei.. Kjøpte meg P900 for to uker siden.. 7000,- men etter ei uke falt den i gulvet. 1800,- extra...!! Men til svaret: En super telefon. Litt dårlig levetid for batteriet, men skjermen tar da litt... Kjøp den. Et godt valg.... V-Rally ...!!!!!! MaXiMuX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå