Neo_mandal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Ikke rart jeg har hatt problemer.. fant nettopp ut av strømforsynings-viften ikke lenger sviver rundt.. Har virket før... Er det mulig at det er noe i bios? noen andre ideer`? jeg har ikke tuklet med noe inne i maskinen... *Får også opp "Error loading dos configuration file" under oppstart.. Noen som kan hjelpe?? (begynner å bli lei av alle problemer.. nextp step. win2k..) (beklager hvis denne posten havnet på feil sted, men jeg var litt i tvil.) _________________ Abit TH7II-RAID i850 Intel P4 "Northwood" 1.8GHz Western Digital Caviar XL80.0Gb 256mb RDR Pioneer DVD 106S 16X DVD/40X Plextor CD-RW 24x10x40x ASUS V8200T2 Deluxe GeForce3 Ti200 64Mb Sonic Fury 6 [ Denne Melding var redigert av: neo_mandal på 2002-03-18 23:34 ] Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det er nok ingen sammenheng mellom at vifta har stoppet og bios nei. Kanskje vifta bare har gitt seg, kanskje har det samlet seg masse støv i den.. Du får åpne opp psuen din og sjekke om ledningene er i orden. Er de det, kan du ta ut hele vifta og koble den på stømforsyninga på de eksterne ledningene. Virker det ikke da er vifta di føkka... (Løsning:Kjøp ny vifte og sett inn) Lenke til kommentar
maggri Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det kan også vere speningsregulatoren til vifta som er ødelagt.(tempraturføleren) Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Viften sviver nå, men det kommer ikke mye luft ut.. kan holde et tynt papir foran uten at det beveger seg... noen ideer? pc`n er jo helt ny og viften har sprutet ut luft tidligere... Lenke til kommentar
Byggmester Bob Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 ......kople den til? Lenke til kommentar
Neo_mandal Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 BYGGMESTER, LES POSTEN OVER DIN POST.. SELVFØLGELIG ER DEN KOBLET TIL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå