stian_molvik Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Arghh,, fysikk er no dritt.. plutselig fikk jeg en brainstorm midt i lesinga, og voila!, tviler på dn vil bli brukt til noe, men funker fett å bruke "dødtida" mi på.. link Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Artig ide det der, mulig shoutbox'en var plassert litt rart.. hadde passet bedre under header, men da ødelegger det litt for skyggen. Men kanskje shoutbox'en kunne vært mer transparent så skyggen syntes bedre igjennom den (om den skulle vært plassert der jeg ville hatt den ) Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Nja, skjønte ikke helt hva denne mannskyggen har å gjøre der... det er faktisk meg som ser på mitt eget design,, er skoa mine digg lr? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Likte idéen, men som trancegeek sier, hva gjør skyggen der??? Synes også kanskje grønnfargen var litt rar... og nei, fysikk er ikke dritt! hva er vel morsommere enn å regne ut luftmotstand i rør og friksjon på forskjellige overflater... f. eks. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Den var jo rå! Kul idè!! jeg synes skyggen var kul jeg! Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Ideen var drittøff, men jeg synes innholdet blir litt for underordnet designet, og det er dårlig designprinsipp. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) neei, må si at dette designet virket ikke veldig tiltalende ovenfor meg. Ble så rotete og ustrukturert på en litt "noob-aktig" måte. Ide'en var original, kanskje du kan få noe bedre ut av dette? Og er det et bananskall jeg ser? Endret 20. februar 2004 av flodhest Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg vil velge å tro at idèen er 1000 ganger bedre enn utførelsen. Fontvalg i shouten er piece a crap, det samme er copyright-boksen + fonta der. Den linja tvers over brøyt altfor klart i fargene, og det synes jeg ikke fungerte bra. Meny? Tenkt litt på den? Synes godt du kunne fullført idèen før du viste den fram. Generelt over er det for mange som viser dårlig utviklede fisker. Jeg blir irritert. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jeg vil velge å tro at idèen er 1000 ganger bedre enn utførelsen. Fontvalg i shouten er piece a crap, det samme er copyright-boksen + fonta der. Den linja tvers over brøyt altfor klart i fargene, og det synes jeg ikke fungerte bra. Meny? Tenkt litt på den? Synes godt du kunne fullført idèen før du viste den fram. Generelt over er det for mange som viser dårlig utviklede fisker. Jeg blir irritert. Var jo tross alt bare en tweak som jeg ikke brukte så altfor mange minutter på, skal jo aldri brukes til noe,, hmm,, 1000 ganger! med andre ord en svin bra ide da altså Endret 21. februar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er lr navnet på siden, eller hva? Forstår ikke helt hva bokstavene lr gjør... :| Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Gjetter på at 'lr' er det vi normale mennesker kaller 'eller'.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå