kri Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei!!! Håper at noen kan hjelpe meg med et problem jeg har på min bærbarepc . Jeg kjøpte en ny pc før jul ,en FjutsiSimenes Amilo L6820 ,men fikk etter hvert problemer med blåskjerm og stadig restart av mskinen og til slutt fikk jeg lesefeil på hardisk, den ble da sendt innfor reprasjon og dette ble byttet hardisk . Fikk i dag tilbake pcen og den oppfører seg på samme måte som sist , får stadig feilmeldinger og restart og jeg håper ikke disken skal gå dukkken engang til . Kan dette skyldes feil på minn eller hovedkort i maskinen? Mvh Kri Lenke til kommentar
kri Skrevet 10. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2004 Hei! Kan noen si hva jeg skal gjøre med dette problemet eller skal jeg heve kjøpet ? Mvh Kri Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Fikk du den ikke tilbake før nå? Hvis du kan heve kjøpet så burde du det. Lenke til kommentar
kri Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hei!!! Som tidligere skrevet har jeg hatt problemmer med min bærbare pc og har nå levert den inn igjen for rep. Jeg har nesten ikke brukt den og vill levere den tilbake evnt få en ny pc, men dette ble blankt avist fra butikken jeg kjøpte den av. Når jeg også fikk den tilbake fra siste reprasjon så var lokket på pc skrapet opp dette godtok jeg ikke men kom ingen vei med selgeren. Har jeg krav på en ny pc etter ca 7 mnd med bare problemer? Mvh Kri Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Du har vel iallfall krav på nytt lokk, og en maskin som fungerer... om de ikke kan reparere lokket burde de vel gi deg noe form for erstatning for dette... ellers høres det akkurat ut som problemet jeg hadde med minnet i min maskin. Lenke til kommentar
kri Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hei ! Jeg nevnte også dette med minne til teknikeren som så på maskinnen , jeg fikk satt inn en ekstra brikke når jeg kjøpte den. De påstå at dette var iorden , servicen er blitt gjort hos Effekt , me det virker som de ikke tar dette seriøst nok! Mvh Kri Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Effekt ja. Ganske mange som har dårlig erfaring med effekt. Jeg har faktisk en Amilo A7620 som ligger hos effekt nå. De venter på en del fra produsenten, så det kan ta tid. Lenke til kommentar
Teo_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Vis du har hatt produktet inne til reperasjon 3 ganger og det har ikke blitt fikset har du krav på og få helt nytt produkt eller penger. Såvitt jeg har skjønt låven så har de en uke på seg fra de har motat produkt til og gi deg et svar eller ha fikset problemet. etter en uke kan du kreve (tor jeg) utlåns produkt som tilsvarer det du hadde. Det er det jeg praktiserer. høres ut til at du har hatt mye problemer så du har et godt grunlag for og få hevet kjøpet eller få ny maskin. det sist nevnte mest sansynlig. Mvh Lenke til kommentar
kri Skrevet 6. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2004 Hei Pcen er til reprasjon for gang numer 2 , sist så tok det 18 dager før igje fikk den igjen ,men det etter mye mass , den lå der i 14dager før det blegjort noe ,og de skiftet hardisk , jeg fikk en større da det de ikke hadde sammme som stod i maskinen. Jeg fikk igjen maskinen men den er ikke til å stole på får stadig feilmeldinger og den kan låse seg og må restartes eller den restarter seg selv. Har selv prøvd med forsjellige driver men det hjelper ikke! Mvh Kri Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 satt inn en ekstra minnebrikke? det hjelper jo ikke. om en av minnebrikkene dine er defekt, så hjelper det ikke at den andre virker fint. om du har to minnebrikker kan du jo prøve å kjøre maskinen med kun en av dem, og ta ut den andre, så finner du kanskje ut om det er problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå