PixelImp Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vet ikke helt om det passer her, men det er en del som bruker photoshop her ... Er det bare meg som har problemer med hurtigtastene ? f.eks; ctrl+n/c/v/u osv ... Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Du bruker vel ikke tilfeldigvis en cracka versjon? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Sjekk denne: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=207220 EDIT: tja.. kanskje ikke så mye hjelp å få i den tråden akkurat, menmen Endret 20. februar 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Du bruker vel ikke tilfeldigvis en cracka versjon? seff ikke ... Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette er et vanlig problem med piratkopier av programmet, men kan fortelle at lovligversjonen også har bugga på dette området. En reinstall gjorde underverker for meg. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
epsil Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En ting jeg har fundert litt på er: Hvor omfattende ville Photoshop-miljøet («the Photoshop community» på engelsk) ha vært dersom det ikke var mulig å oppdrive en eneste piratkopi av programmet? Jf. nettsteder som deviantART, Renderosity o.l. Den følgende konklusjonen er kanskje ikke helt politisk korrekt, men jeg tror at piratvare har en positiv effekt på bl.a. såkalte kreative miljøer, ved å bidra til å skolere og utvikle skapende evner hos et stort antall mennesker som ellers ikke ville hatt muligheten til å drive på med disse tingene. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En ting jeg har fundert litt på er: Hvor omfattende ville Photoshop-miljøet («the Photoshop community» på engelsk) ha vært dersom det ikke var mulig å oppdrive en eneste piratkopi av programmet? Jf. nettsteder som deviantART, Renderosity o.l. Den følgende konklusjonen er kanskje ikke helt politisk korrekt, men jeg tror at piratvare har en positiv effekt på bl.a. såkalte kreative miljøer, ved å bidra til å skolere og utvikle skapende evner hos et stort antall mennesker som ellers ikke ville hatt muligheten til å drive på med disse tingene. Du sier noe veldig smart der... er egentlig ganske sannsynlig det du sier.. tenk på så mange dårlige nettesider det hadde vært hvis det ikke hadde vært piratkopier av produkter å oppdrive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå