-Pondus- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hvordan tar man av tastaturet på P900? finner ingen bruksannvisninger til dette i esken.. Endret 20. februar 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jo, det har jeg svaret på. Først må du finne fram en kniv (gjerne en skarp en). Deretter må du skjære forsiktig helt inntill kanten på displayet.. Hvis det sprekker så har det ingenting å si, du skal jo ikke ha det, right? Siden du skal ta av displayet, liksom. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Uff,skriveleif.. Tenkte på tastaturet da. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er jeg ikke sikker på... Regner med at det bare er å løfte opp tastene slik som på P800? Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Å vippe det opp ja,men jeg skal ta det HELT av telefonen. Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 I esken følger det med en bitteliten lapp/bruksanvisning, sammen med en liten skrutrekker og 2 reserveksruer. På den lappen er det tydelig beskrevet. Spør igjen dersom du ikke har den/det. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Hehee.. Du snakker om å være blind. Jeg fant lappen og skrutrekkeren på bunnen av esken. Takk. Lenke til kommentar
Dr.Phone Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Æhhh kjeder meg alikevel... Stikk pekepennen inn i det lille hullet midt i mellom lade og hf symbolet på dekselet som sitter over systemconn. Vipp det forsiktig opp og av. Nå trenger du en liten stjernetrekker til de to små skruene som holder flippen. Løft den forsiktig av. Sett på det heldekkende dekslet og voila....du har en telefon som er ubrukelig med èn hånd... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Æhhh kjeder meg alikevel... Stikk pekepennen inn i det lille hullet midt i mellom lade og hf symbolet på dekselet som sitter over systemconn. Vipp det forsiktig opp og av. Nå trenger du en liten stjernetrekker til de to små skruene som holder flippen. Løft den forsiktig av. Sett på det heldekkende dekslet og voila....du har en telefon som er ubrukelig med èn hånd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå