Myrsve Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg skal bestille dette her fra microplex 2 X Primecooler vifte, 40m³/time, 21 dB(A) 1 X Sunbeam Window Kit, Reg., Blå, 80mm 1 X Sunbeam Window Kit, Toppd., Blå, 80mm Dette kommer tilsammen på 380 kr På Leveringsbetingelser så koster det 25 kr pr.ordere i Ekspedisjonsgebyr og kr. 45,- pr. ordre i Oppkravsgebyr og postens frakt som er på 49 kr Da kommer totalen på 499,- Har jeg forstått gebyrene riktig? og er det noen flere gebyr jeg må tenke på? Tilslutt lurer jeg på hvor lang tid det kommer til å ta før jeg får varene. På fårhånd takker jeg for hjelpen. Endret 20. februar 2004 av Myrsve Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det stemmer ja, regn med 2-4 dager, spørs jo hvor du bor. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Leverer meget kjapt denne webshopen her. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Nå har jeg bestillt. Gleder meg til jeg får varene Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Til meg er det posten som leverer, ikke webshopen. Legg skryten der den hører hjemme. Lenke til kommentar
umy Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 vel, posten/microplex asså, hvis du ser på pakkesporingen inne på microplex sine sider, så ser du når de gjør hva med pakken din, så du ser hvor raske de er, og hvor raske posten er. Min erfaring er at microplex aldri har vert sinka i mine "leveringsprosesser" det kan jeg desverre ikke si om [ikke navngitt bedrift] som leverte mine forrige pcdeler. posten har desverre det med å drøye tida på det første postkontoret (eller whatever) uansett; det første stedet pakken er innom. kort: - microplex er raske - [ikke navngitt bedrift] er ikke raske - posten er raske av og til, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg bestilte en strømforsyning fra microplex onsdag, og fikk hentelappen i posten i dag Synes det er ganske raskt levert jeg. Var til og med en solbær karamell i esken. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bestilte masse stasj på mandag, fikk det på torsdag, men det var verken drops eller window etchen jeg hadde bestilt i pakken. Har heller ikke fått svar på mailen hvor jeg etterlyser denen etchen som jeg har betalt for, men ikke fått. Konklusjon av pakken, i&s er bra, microplex er treige på mail, sunbeam windowkit er ubrukelig Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Bestilte likegodt et nytt kabinett i stede Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 når jeg skal spore opp pakken så står det at det tilsammen er 0 kg som blir sendt. og så står det verken Dato, Klokkeslettl, Hendelse, Poststed på postens sporing. er dette normalt eller? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 tør ikke si noe sikkert, men kanskje pakke ikke har blitt sendt enda.. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 ok, da får jeg bare vendet til i morgen å prøve å spore pakken da. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Pakken er nok ikke registrert innlevert enda hos posten. Så endten har de ikke fått den enda, eller så blir dette gjort utover kvelden i dag eller i morgen tidelig. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 når jeg skal spore opp pakken så står det at det tilsammen er 0 kg som blir sendt. og så står det verken Dato, Klokkeslettl, Hendelse, Poststed på postens sporing. er dette normalt eller? Da har det ordnet seg da hadde du the coolkid og svortevik rett. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Frakt og oppkravsgebyr er det posten som tar , men eksp gebyret på 25,- kunne Microplex ha kuttet ut da jeg synest de har feite nok priser fra før . Ellers er de raske med og sende ut varene , sjelden noe venting om varene er på lager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå