03 Johnsen Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 endeli fått pakken.. 359 i frakt og toll, 172,86,EUR for plantronics og tastaturet. Bortimot 1390 kr pluss 359 ikke så galt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Takk for oppdatering Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Ikke dårlig pris det, nei. Post om du er fornøyd med headsettet da, 03 Johnsen. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Ikke bry deg om EAX osv, så lenge headsetet leverer dritbra lyd driter du vel i hvilke standarder osv det følger... etter at du har innstallert driverne får du himmelsk lyd (og ja, surround i spill) Nå er de sånn at flere produsenter (plantronics, sennheiser, med fler) har intergrert lydkort i headsettet og bruker usb utgang, derav den lille "dingsen". Man kan få kjøpt akkurat samme headsett uten usb tilkoblingen, for en billigere penge av flere produsentene Lenke til kommentar
03 Johnsen Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Oki..men dsp 500 er bare helt konge gutter! Fytte for en rå lyd, finnes sikkert bedre men er storfornøyd, skikkeli trøkk i bass og leverer diskanten som bare jeg kan elske,he he,nei dette var headsette sitt, bra i spill sammenheng.. høre nesten hvor folk står henn Huva huva! Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Godt at du er fornøyd! Kan ikke si meg noe annet enn ening med at DSP-500 er meget bra. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Hmm, er usb på det.. Altså ikke til mp3 spiller bruk.. Noen som vet om et like bra headsett som er like stort med vanlig lydutgang? Endret 13. april 2004 av sparks Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg lager ny tråd. Men gjør et bump forsøk. Flame me! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå