03 Johnsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vil ha god lydgjenngivelse i musikk og spill sammenheng, så har sett litt på plantronic dsp500, har trua på at dm e ballrå MEN er nogså fortvilet, da jeg ikke finner de for salg her i norge på webshop. Hvis det er noen som vet hvor jeg kan få tak i dette headsette.. er jeg evig takknemli Eller hvis noen vet om ett headsett som er på høyde med dsp500 Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Plantronics DSP-500 er et meget godt kjøp, har de selv og er intet annet enn fornøyd. Du kan kjøpe de fra Indiweb. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Siden du spør etter webshop i Norge: PC1.no . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tror faktisk det vil bli billigere å bestille fra Indiweb. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 DSP-500 er et _meget_ bra headset Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg ser at Indiweb's norske distributører er Microplex. Hvis du kontakter de så kan de sikkert skaffe det til deg, så du slipper toll avgifter osv. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kan de bare brukes med USB? Da går man vel glipp av EAX osv, som går gjennom lydkortet. Og man betaler jo strengt tatt ikke en tusenlapp for et lydkort uten å få brukt det... Lenke til kommentar
ioa Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Et problem jeg har med Plantronics DSP-500 er at hvis jeg skur opp volumet for mye, så piper det som bare rakkern i headsetet... Det begynte først å skje nå for 2-3 dager siden har hatt headsettet i ca 3mnd med ca 5timers bruke hver dag. Vet ikke om andre har opplevd dette, eller om det bare er meg, ellers er jo Plantronics dsp-500 er ekstremt bra headsett du har liksom alt i ett... Ivar Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Problemet kan være at lydkortet som er på headsettet ikke ligger rolig. La det ligge på skrivebordet, eller et annet stede der det vil ligge i fred. Har selv aldri opplevd dette, men du kan jo prøve, å se om dette hjelper. Endret 21. februar 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
03 Johnsen Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ok gutter har endeli fått tak i plantronics DSP500, måtte selfølgeli bestille meg nytt tastatur i farta:eluminX Illuminated Keyboard (alt fra indiWEB) Takk for råd og tips, håper jeg kan være behjelpelig en dag Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Bare hyggelig! Pent tastatur du har kjøpt deg forresten. Lykke til. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kan man ta av mic-en? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ikke bry deg om EAX osv, så lenge headsetet leverer dritbra lyd driter du vel i hvilke standarder osv det følger... etter at du har innstallert driverne får du himmelsk lyd (og ja, surround i spill) Lenke til kommentar
Zwirus Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Koster det ikke mye i frakt til indiweb da? Tenker på å kjøpe Audio 90, men finner ikke noen lure steder å kjøpe fra heller:/ Lenke til kommentar
Zwirus Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Joa.. Noen som vet hva det koster å bestille et headset derfra ca ? Lenke til kommentar
03 Johnsen Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 Tok litt tid får headsette blir spent avgårde fra tyskland, da overføring av pengene tar litt tid, så har ikke fått pakken enda Så vetta fan ka frakta kommer på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Tok litt tid får headsette blir spent avgårde fra tyskland, da overføring av pengene tar litt tid, så har ikke fått pakken enda Så vetta fan ka frakta kommer på Når du har fått det gidder du å informere om hva prisen ble i NOK, inkl. frakt/toll etc ? Lenke til kommentar
03 Johnsen Skrevet 2. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2004 Når du har fått det gidder du å informere om hva prisen ble i NOK, inkl. frakt/toll etc ? Jepp! Ingen problem, taster inn straks jeg får pakken Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Husker ikke hva jeg betalte i frakt fra Indiweb, men mener å huske at det ikke var så mye. Tar litt tid å bestille fra utlandet, ja. Hadde samme greiene med iPoden min som jeg bestillte fra Apple Store. Tar tid, men da man endelig får pakken i hus er gleden enda større Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå