hwlars Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Noen som jeg kan få av? filen ligger i ...WINDOWS -> SYSTEM32 pga. at det var et virus på den! Jeg kjører Win XP pro build 2600 med SP1 ikke noe annet! Endret 20. februar 2004 av hwlars Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Tipper det var en grunn til at Norton slettet den. Jeg sitter her med nyinstallert maskin og har ikke den fila engang. Edit: Er trøtt og dum. Så ikke at han var totalt useriøs! Endret 20. februar 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Håper ikke noen tar denne tråden seriøst... hwlars burde få en advarsel pga. dette...men det er min mening da... Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Men hvordor klager et proggram på oppstarten etter den da? FAENOG VIRUS! Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Får vel formaterte på nytt er 1DAG!! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 system32.exe fila skal du ikke ha. Hvis ett program spør etter den, installer programmet på nytt og ikke Windows! Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 system32.exe fila skal du ikke ha. Hvis ett program spør etter den, installer programmet på nytt og ikke Windows! Men lurer da på hvordan program! Jeg har ikke instalert noen andre program enn de vanlige! Jeg har og sjekket i oppstart listen i RegCleaner, ikke noe kluss der! Da retter jeg skylden mot VIRUSET og WINDOWS Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 hwlars: Det er ett virus/trojanhest. Kjøp dette programmet, da har du kontrol på prosessene som kjøres i task manager? http://www.liutilities.com/products/wintas...brary/system32/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://www.google.com/search?hl=en&ie=ISO-...G=Google+Search Lenke til kommentar
hwlars Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Go into registry by clicking on Start/Run and type regedit and click ok. Then navigate to this registry key and modify it as follows: >Hkey_local_Machine/software/microsoft/windows nt/current version/winlogon. In the right box go to shell it should read Explorer exe windows\system32\system32.exe Right click on shell open modify and delete windows\system32\system32.exe Leave Explorer Exe. and reboot. der tror jeg løsningen var! Takk for alt hjelpa (unntatt de to første) Endret 20. februar 2004 av hwlars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå