Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Feil på siden/Fullført, men feil på siden


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor denne meldingen svært ofte kommer opp når jeg skal "laste inn" en side? Står nederst til venstre i explorer-vinduet. I tillegg har jeg et spm angående å velge startside i explorer. Har forsøkt å endre, men kommer opp http://mysearchnow.com/. Hvordan blir jeg kvitt denne? Har forsøkt SpyBot men funker da ikke. I tillegg kommer det opp en verktøylinje med masse styr jeg ikke har bruk for som jeg heller ikke blir kvitt tross utallige forsøk.

 

Prøvde å få svar på en annen del av forumet uten særlig hell.

 

Sjefslappen, en skikkelig amatør når det gjelder data.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å slippe de feilmeldingene gjør du : explorer -> tools -> advance og hak av Display a notification about every script error.

 

 

Last ned adaware som sammens med spyboot utfyller hverandre som et bra våpen mot alskens rask som dukker opp på maskinen din.

Lenke til kommentar
I internet explorer gå inn på verktøy---->Alternativer for Internett---->velg avansert---->huk av for "deaktiver feilsøking i script".... Dette burde løse ditt første problem...

Problemet er der fortsatt til tross for restart osv. Kan dette ha noe med java å gjøre? Fikk et tips om å kjøre en fil som heter msjavx86 men dette hjelper heller ikke. Er reinstallering siste utvei eller er det noen som har et tips??

 

Sjefslappen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...