FiskePinna Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Er du for eller mot EU? Ta testen her. http://www.dinside.no/php/art?id=85029&f=n Kom over denne nå. 70% for. Er vel omtrent der den gjennomsnittelige Frp'er er for tiden. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Du er 28 prosent for norsk EU-medlemskap. Omtrent der jeg tenkte at jeg var heh... Ikke helt urokkelig imot, men ikke så langt ifra Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Jeg fikk 95%. Om det er realistisk eller ikke, vet jeg ikke. Jeg tror igrunn det er litt urealistisk. Slike tester skal man aldri tro for mye på, de vinkler det gjerne litt feil. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 25%, det passer utmerket. Jeg ser enkelte av argumentene som tilsier at Norge kan dra nytte av et EU-medlemmskap, men de veier så definitivt ikke opp for motargumentene Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 51 %! FFS! Jeg kommer aldri til å klare å bestemme meg ass!! Var skikkelig klar for at den testen skulle gi meg et standpunkt! men, men, den stemte vaffal! Jeg fikk 95%. Om det er realistisk eller ikke, vet jeg ikke. Jeg tror igrunn det er litt urealistisk. Slike tester skal man aldri tro for mye på, de vinkler det gjerne litt feil. Det var vel kanskje ike så veldig vanskelig å lukte lunte om at du var for EU lissom. Og testen stemmer. Om prosenten er heeelt korrekt er vel ett fett! Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 51%. Var mer enn jeg trodde. For å være ærlig var det en del av problemstillingene jeg ikke hadde tenkt over innen jeg tok testen. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 51%. Var mer enn jeg trodde. For å være ærlig var det en del av problemstillingene jeg ikke hadde tenkt over innen jeg tok testen. Nå skal det jo være sagt at mangen av disse påstandene også bare er synsinger og derfor kan denne testen få noe feil utslag, i begge retninger, etter min mening. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) 101% for EU. Fikk 65% på testen. Endret 11. april 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå