TST Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Tiscali Games har lagt ut en filmsnutt av det kommende spillet Unreal Tournament 2003 (tidligere kjent som Unreal Tournament 2). Last den ned her. Obs! Det kan virke som om linken er feil, men det skyldes stor pågang. Lenke til kommentar
Dreadlord Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 WOW! det ser jo helt vilt ut.. ser nesten ut som radiosity (global illumination) på noe av det ! Denne videoen anbefaler jeg til alle med litt 3d skils Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Dette tror jeg vi arkiverer under kategorien erke-drøyt. Jeezez-maria-joseph for en herrrlig grafikk! Hurra-meg-rundt, dette må jo bli fest når det kommer ut! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 ARGh...den ene var jo på 53mb! Hm...litt for stor for min ISDN :- Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 står på nedlasting nå *glede* meg til den er nede! 5 minutter igjen bare. *elske* SDSL linja mi! :smile: Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 WOW! mer er det ikke å si om den saken... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 jojo var jo noe imponerende...men litt for boksete leveldesign på det ene brettet, unreal motoren kan enda meir enn det me har fått sett til nå...infogrames er slasker med å gi oss skikkelege saker Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 OIOIOIOI!!! Det så jo helt DYRISK bra ut!!! Sinnsvakt bra grafikk, og skikkelig bra det at du kunne flytte på alt rundt og greier. Dritttøft da han ene falt ned fra det tårnet, og slo borti de kantene!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå