Aeternus Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen andre som synes dette er artig? Jeg personlig synes det er mye gøyere å se på en f.eks. boksing. Noen andre synspunkter? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Fikk faktisk med meg Skandinavisk GP i K1 på viasat på lørdag, må få lov til å si at det er litt mere show en boksing... Kan vel med hånden på hjertet si at en som bare hadde drevet med boksing hadde fått litt problemer der Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Selfølgelig ser eg på det! Eg er stor fan av MMA! Favoritten er K1 men også Pride og UFC er konge. Har faktisk veldig mye UFC og PRIDE på maskinen. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 MMA er helt genialt. Har følgt med på det siden jeg kjøpte UFC 2 på VHS ved en tilfeldighet for noen år tilbake. Det er en sann fryd å se dyktige folk som Mirko "Cro Cop" Filipovic i ringen. Er faktisk oppe i 45gig med Diverse tuneringer nå. Gleder meg forresten stort til UFC 47 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 KA linje er det du har? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2004 En råtten 1mbits linje som vi er to stykker på. Nå da jeg "desverre" er jobbsøkende greier vi fint å dra ned over 10 gig i snitt pr døgn. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 Anbefaler å se Pride FC Bushido Vol.2. Utrolig kul. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 K1 har jeg hørt om (sett for den slags skyld), men hva er UFC og Pride for no ? Skjønner at det er noe i samme gata men litt mer spesifikt...? Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Ufc og Pride er fullstendig MMA(Mixed Martial Arts) Det vil si at alle kampsporter er tillatt. Du kan kikke litt på disse sidene: Pride FC og Ufc (Ultimate Fighting Championship) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 Kan også anbefale dere å se dokumentaren The Smashing Machine. Den er utrolig bra. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 K1 rocker stort. Beste kampen jeg har sett var da Bob Sapp (han store amerikaneren) "sloss" mot en liten kroat (Cro Cop eller noe). Kroaten, som sikkert veide 100 kg mindre, slo ned Bob med noen få slag. Digger Bob Sapp, vet ikke om han sloss enda, har ikke sett han på lenge. Han er så dårlig at det hver kamp blir god underholdning Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Bob Sapp er fortsatt blandt de store stjernene innen K1. Når han sloss mot Mirko "CroCop" Filipovic så tapte han med stil. "CroCop" er tusen ganger bedre. CroCop har skiftet helt og sloss mest i Pride som er et MMA event. MMA = Mixed Martial Art. Endret 25. april 2004 av Aeternus Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 www.kampforum.com Forum som diskuterer blandt annet dette. Norsk og greier. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 www.kampforum.com Forum som diskuterer blandt annet dette. Norsk og greier. Tøft. Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå