You....Here? Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har lyst på ny mobil nå (har t610, som 500000 andre i Norge) Derfor har jeg tenkt på å kjøpe noe fra utlandet.... Er det noen som har noe erfaringer om dette? Noen som vet om en nettside som selger mobiler, og er villige til å sende til norge.... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Eg har aldri kjøpt mobil frå utlandet men har kjøpt diverse anna på ebay. Du finn muligens det du leitar etter der! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dette temaet har vet blitt tatt opp sikkert 20 ganger før. Jeg feks kjøpte en Nokia 6220 og en 6600 i Thailand en stund før 6220 kom i butikkene her i Norge. Har ikke hatt problemer med det. Fikk den flasha til Norsk så den er god som gull nå .. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://www.ktfw.de/ Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 når du er på ktfw.de så trykk på panasonic; der finner du noe litt ekstra.. nemlig Sharp mobiler på de kan du ikke klage på skjermen... snart kommer også Sharp gx30 med bedre kamera ol. Lenke til kommentar
arthur_mukk Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Er du ute etter telefoner som ikke føres, eller ennå ikke er lansert i Norge/Europa er hongkongshop.net et bra sted å lete. Har selv handlet derfra flere ganger. De er, til tross for kanskje ikke verdens mest tillitsvekkende navn, seriøse og shipper overraskende kjapt, (men prisene er ikke alltid like oppdaterte.) Dessuten har meisl.de et fint knippe telefoner, og de leverer med glede til Norge. Lenke til kommentar
jac Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Skal være litt forsiktig med meisl.de . Har lest mye tull om dem på tyske forum.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå