Simic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg skal kjøpe vannkjøling til min nye pc og dere har skrevet at det kan vere bedre og kjøpe vannkjøling i deler. kunne du/dere hjelpet meg med og plukket ut alle delene? jeg hadde blit veldig takknemelig! Men jeg skjønner deg hvis du ikke gidder men gidder du skal vannkjølinga vere Bra og se litt kul ut. Jeg skal bruke ca: 2000 - 3000. Og følger det med bruksanvising? Takk for at du tok tid til og lese mailen min Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvis du er helt ny på vannkjøling, så ville jeg gått for WaterChill. Hvis du kjøper enkelte deler, følger det ikke med bruksanvisning hvis det er det du trenger. WaterChill fås på 3Dfxcool og Komplett f.eks. Lenke til kommentar
Eir1k Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 WaterChill settet til 2500,- som kjøler CPU,GPU,CHPSETT. Kjøler det bra? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 WaterChill settet til 2500,- som kjøler CPU,GPU,CHPSETT.Kjøler det bra? Kjøler bra nok ja. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ja klart det jeg har noe lignene selv! men kammeraten min har det settet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå