genser Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Sammenlagt er det neppe tvil om at det er Championship Manager som er spillserien jeg har spilt mest.. Hadde neppe spilt det så mye om jeg ikke hadde muligheten til å spille med det i vindu og være på mirc, msn og alt annet sånt ellers samtidig.. ellers er det nok Sof2 som kommer på plass 2 over spill jeg har spilt mest. kanskje sim city 2000 og cs hører til et sted på top 5 også hadde vært morro å se for meg selv en komplett liste over antall timer jeg har tilbringet (riktig bøying av verbet?) med hvert enkelt spill. dette er selvfølgelig umulig da : Lenke til kommentar
ZombieBobie Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 mm... 1) Sniper/SubSpace/Continuum (samme spill, forskjellige navn gjennom tidende. Spilt det i ca. 8 år..er online only.. husker til og med det fantes games.no servere en periode) 2) Doom II (deathmatch + egne brett) 3) Dune 2 4) C&C (enern med seriell kabel i multiplayer og egne brett) 5) Civilization 1 6) Baldur's Gate (1) 7) King's Quest 1 (Kunne det utenat som 4åring på engelsk(!)). 8) Stunts (egne baner) og Test Drive 1-3 9) Planetside 10) Starcraft mye moro med spill ja...hvertfall når de kan spilles sammen med andre og man kan mekke egne ting. Noen av dagens "slagere" blir rett og slett altfor glatt og lett..eller for korte. Lite replay value, selv om noen er ganske bra første gang igjennom (Max Payne 2 og Mafia for eksempel). Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det må bli MOHAA: Spearhead i multiplayer. Må stadig vekk ha en ny dose Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Everquest... å herregud så mye jeg har spilt det. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg spilte litt Daggerfall igår jeg faktisk.... Helt utrolig hvor stort det spillet er... Sikkert 20ganger større enn morrowind 20 ganger er vel å ta litt i, men Daggerfall var mye større enn Morrowind, ja. Mener å huske at Daggerfall hadde ca 300 byer og landsbyer og 2000 NPCer. 20 ganger er ikke a ta i litt. Det var over 20 ganger så stort i areal og antall byer og dungeons. Men så var jo alt tilfeldig generert, ikke designet på forhånd som I Morrowind. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Nwn, Generals, Starcraft, CS. Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Anarchy-online O.o Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Det må bli WarCraft 2 tror jeg. Tror jeg satt med det spillet konstant i et år da jeg fikk det Lenke til kommentar
ilex Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 diablo 1 & 2. Spilt 1'ern siden det kom ut og gikk over til 2'ern når det kom ut, og slik kommer det vel til å fortsette til diablo 3 kommer . Vi får nå se hva blizzard gjør med serien nå som hovedgutta bak serien har quitta :\ Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 ElastoMania her!! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Spillte Planetside lenge når det kom ut.. Har spillt MYE Diablo 2 (konge spill, men spiller det ikke nå lenger) Har å begynt å spille CS og SWG en del... Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Heroes of might and magic, Age of Empires I og II, og Monkey Island 4. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Definitivt Anarchy Online, over 120 døgn med spilling til sammen på den klokka der o.O Spilte fra release til juli i år, spiller fortsatt litt, men det er lite.. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Klart Morrowind og Zelda! Morrowind er fantastisk, og akkurat som å få et bistikk bare at det er deeeeilig..... Eller som et myggstikk..... den er der leeenge og man bare må klø! klø! klø! ahhhhh akkurat som jeg må spille morrowind. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hmm... spillene jeg har spillt mest i livet mitt er nok RA 2, ET, Rainbow six og Ghost recon. CoD kommer nok til å komme på en plass etterhvert det også... Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 På pc blir det nok Counter Strike og så Warcraft 3 Også på N64 har det blitt en del Mario Kart Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 king of fighters 98 og cs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå