Thombr86 Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) X-COM Ufo Defence (Enemy Unknown) Warcraft 1 Stunts Dune 2 RotT (Rise of the Triad) Master of Orion 1 Starcraft + BW Emperor: Battle for Dune Dune 1 Warcraft 2 Worms 1 X-COM TftD (Terror from the Deep) Warcraft 3 + FT X-COM Apocalypse The Elder Scrolls 3: Morrowind Terminal Velocity Deus Ex Max Payne 1&2 + mange fler definitift X-COM serien som har fenga mest, men Warcraft og Dune er like bak. (tror jeg tar meg en tur ned på musikkverket og kjøper Warcraft 2 Battle Chest ) edit: leifa edit 2: AYA CARAMBA!! glemte dune!! Endret 7. desember 2003 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Til de som nenver 10-20 spill....les topic: "Hvilket spill har du spilt mest" Endret 7. desember 2003 av zeph Lenke til kommentar
mago Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Gran Turismo 1 med over 20000 løp fordelt på jap/us/eur utgavene : Rangert etter bruk Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det spillet jeg har sittet lengst med er counter-strike. Etter det tror jeg det må være X-Com "Enemy Unknown". Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Baldurs Gate 2 og Final Fantasy VII Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Flightsim. Spiller det 1-2 timer hver dag. Det har jeg gjort siden 98 versjonen. Lenke til kommentar
Supposedly Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Civilization-serien. Enkeltstående spill må være Morrowind. Lenke til kommentar
Tomma100 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Mest spilte Spill må bare bli pro evolution2&3 og Baldurs Gate II. Oj holdt på å glemme Championship Manager Værstinger!!!!!!!!! Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 goldeneye på nintendo64, spilte det til fingrene mine var såre og jeg hadde klart å unlocke alle cheats du klarte ****** meg ikke å få Udødelighet på bane2 (Facility) =) Tror jeg klarte å få alle cheats forutenom på bane2, den var så ****** vanskelig at selv askeladden hadde ikke greid den. Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Anarchy Online. På det værste opptil 16 timer hver dag 7 dager i strekk. Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 For meg blir det nok : Rainbow six " Rouge Spear " som var foerste spill jeg spilte i mp , samt til doede og litt til i sp ogsaa . Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror det må bli Halo. Har spillt det veldig mye på coop med kamerater. Ellers har jeg også spillt en god del Morrowind Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ingen spill har eg spilt mer enn Soldier Of Fortune 2! Den har eg spilt konstant på siden den kom ut. April 18, 2002 Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det må vel bli Railroad Tycoon og Red Alert2/Yuri, Nå går det mest i Generals/zero hour Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Diablo 2 uten noen som helst tvil. På annen plass kommer homm3. EDIT: Aner jeg bumping her? Har jeg svart på dette før? Endret 8. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det spillet jeg desidert må ha spillt mest på oppigjennom må vel vere Asteroids En kjærkommen gammel klassiker som jeg har slitt med i timer. For ikke nevne Wolfenstein 3D. Gammalt men godt mener jeg... Første gangen jeg runda det spillet kan jeg ikke ha vert mer enn 10-11 eller noe sånt... *mimre litt* Av nyere spill så har jeg mest tid på baken med Black & White tror jeg... kansje også Zoo Tycoon eller Roller Coaster Tycoon. I det siste har jeg fått dilla på Return To Castle Wolfenstein da... Men måtte gi meg etter ett par timer her hin dagen. Skjønner hvorfor jeg vanligvis ikke er noe fan av skytespill og slikt... jeg ble noe nervevrak etterhvert... men steike for noen reflekser jeg har... Men nå havna jeg sikkert litt offtopic så jeg slutter her... Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 online spillet PLANETARION! Flere dager og netter på net! Skal til mye organisering vettu! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ah btw så glamte jeg og nevne Neverwinter Nights! Kongespill, selv om jeg av og til synst ting går litt tregt i det... Kul historie i det og... så langt vertfall... jeg har pinadø ikke kommet forbi første kapittel enda, men det har vel litt med problemet jeg hadde med skjermkortet en stund... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå