Gå til innhold

Hvilket spill har du spilt mest?


Anbefalte innlegg

One Game to Rule them all, One game to Find them all, and in the darknes Bind them all!

 

**Ultima Online** [Verdens første MMORGP]

http://www.uo.com

Mitt Guilds side: http://www.ut-europa.com

 

Andre Spill:

Nesten alt som har med D&D og Gjøre:

Baldurs Gate 1

Baldurs Gate 2: Shadows of Amn

Baldurs Gate 2: Throne of Bhaal [som tragisk nok ble Baldurs Gate 3..]

Neverwinter Nights

Icewind Dale 1

Icewind Dale 2

 

Fulført Baldurs Gate 2 3-4 Ganger, hehe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... Hvilket spill jeg har brukt mest tid på blir umulig å si, men disse har krevd en betydelig del av livet mitt:

 

K240 til Amiga, og motparten på PC, Fragile Allegiance.

Wing Commander: The Prophecy

Apache Longbow

Birds of prey (flysim til Amiga)

Red Alert. Den originale.

Freespace 1 & 2

Mechwarrior 3

Dark Reign

StarCraft (er erkedårlig, men skitt au... Utfordre SCDog og få en billig seier :grin: )

Aliens vs Predator 1 & 2

Homeworld

Gravity Force til Amiga

Nitro til Amiga

Blue Max til C64 :razz:

CounterStrike

Unreal Tournament

Max Payne

Jedi Knight II

Total Annihilation (leve Cavedog og takk til HappyPuppy's oppfinnsomhet som reddet ræva mi fra puter'n mer enn en gang :grin: )

Dungeon Keeper

Quake 1,2 & 3

Soldier of Fortune

 

...og det var vel alt... (ja, jeg har god tid :smile:

Lenke til kommentar

Vel, jeg hadde jo min CS periode på et par år. Men sluttet konstant og brutalt da 1.4 kom, de hadde ødelagt spillet.. Men jeg innså fort det at mitt liv ble mye bedre når man ikke spillte cs hver kveld :smile:

 

Ellers så har jeg brukt noen timer foran skjermen med Icy Towers, Wintergames, scorched earth, comic, aldo <- på 286'en min som jeg hadde for 10 år siden :smile:

Også har man jo Doom 1,2. Wolfenstein 3d, Duke Nukem 3d, the lost vikings, Hexen, quake 1 :grin:

 

 

Nyere tid:

 

Max Payne

Counter Strike

Delta Force Land Warrior

NFS HP2

Mafia

Quake3

Medal Of Honor: Allied Assault

Return to Castle Wolfenstein

+ noen jeg sikkert har glemt..

 

 

Jeg prøve Medieval Total War i går, og dette var ufattelig dårlig. <- min mening. Jeg syntest også at EverQuest er helt utrolig skandaløst <- Jeg har ikke spillt det, bare sett på.. Vil ikke bli hektet av det. Folk som spiller EQ sitter jo med det 24/7.

 

Men for all del, kom på lanet i siggen, så skal vi spille mye spill.

Lenke til kommentar

Jeg glemmer aldri Cosmos Cosmic Adventure på min 386! Det var konge! Og Crystal, Commander Keen og Wolfnstein 3d! D var i gamledager...

Av nyere dato må det være Kknd2: Krossfire. Det har jeg spillt oppigjen utallige ganger. Og så klart Ra2 har blitt spillt meget mye, mest i LAN da.. Og masse CS LAN spilling har det jo blitt.. Og til slutt la oss ikke glemme Elastomania... Der har det gått seriøst mange timer!

Lenke til kommentar

Rangert etter hvem jeg har kasta bort mest timer i:

 

Counter-Strike

Starcraft

GoldenEye (N64)

Super Smash Brothers (N64)

Diablo 2 (og LoD)

Perfect Dark (N64)

Mario Kart 64 (N64)

X-com Apocalypse

Final Fantasy 6 (SNES)

 

Disse har fått meg virkelig oppslukt. Apocalypse var ikke engang så veldig bra, likevel hadde jeg antaglig spillt det en gang i blant i dag også hadde ikke CDen tatt kvelden.

Lenke til kommentar

Er ikke helt lett å si nei, men regner med at det sammenlagt er Unreal Tournament som har stjålet flest timer av livet mitt. Så på "html-stats´en" som lagrer seg i UT mappa. Det viste seg at jeg hadde spilt oppimot 1700 timer. Og det er faktisk en GOD del timer spør du meg.. Jeg ble redd...

Andre plass må vel være duke nukem 3D. Ikke selve spillet, men BUILD editoren (map-editor). Jeg brukte vel 3-4 timer gjennomsnitt hver dag i rundt 1 1/2 år. på 3dje er Final Fantasy serien som sikkert har tatt ett par 700 timer tilsammen.

 

[ Denne Melding var redigert av: novastrum på 2002-11-25 12:17 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...