OscarWoHA Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Spilte for det meste Diablo 2 LOD(helt til jeg utrolig nok greide å slette barbaren min som hadde kommet lengst) Counter-Strike er jo også bra, forresten hvilken bane er best? Jeg mener i hvertfall at Dust, Italy og Militia er best... FlightSimulator 2002 Prof. er greit, men blir lei av det etter å ha sett blå himmel fra Gardermoen til Haugesund. Black & White er seriøst dårlig... ...i forhold til alle anmeldelsen som var positive som f**n!!! Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 http://www.simslots.com seriøst stusselige greier, men utrolig så fort tida går når pengene bare strømmer inn... :smile: transport tycoon (org + deluxe) har jeg brukt utrolig mange timer på - og det er fortsatt like kult! slicks'n'slide tok også av for noen år siden... nå venter jeg bare på mm9, og når jeg får det skal jeg stenge resten av verden ute så lenge det måtte vare Lenke til kommentar
Mithrael Skrevet 29. mars 2002 Del Skrevet 29. mars 2002 jeg er mer en starcraft gutt :smile: så kommer cs og rune jeg gikk lei av ut for en stund siden. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 De eneste spillene jeg har innstallert på pc'en akkurat nå er Elasto Mania og GTA1! Det er selvfølgelihig sistnevnte det går i lele tida. Starter det lissom automatisk hver gang jeg setter meg ved pc'en. Og at du kan laste ned tusenvis av baner folk har laget hjelper til at man ikke går lei så fort. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 QUAKE 1 ! Vet ikke om jeg har spilt det mest, men det er hvertfall det desidert kuleste LAN spillet! (ja, fremdeles) Lenke til kommentar
SoulDreamer Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Har selvfølgelig spillt final fantasy 7,8 og 9 mest....10'eren adder jeg bare til, fordi jeg kommer til å spille den like jævlig mye. Etter det, er det spill som Warcraft, Sim City og 2000, The Sims, Zoo Tycoon, Roller Coaster Tycoon, Transport Tycoon Deluxe, Age of Empires (nettverk) og....DOOM 2....det spillte jeg veldig mye før... men nå for tiden har det vært mye Monkey Island(s) og Zoo Tycoon. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Transport Tycoon Deluxe kommer på en klar førsteplass, i hvert fall. Etter det kommer vel Need for speed 3 og Porsche, Red Alert og kanskje også DSJ. Lenke til kommentar
Ender Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 gammal tråd dette, men men.. Civilization 1 er definitiv listetopp for meg. Gjekk og gleda meg til det regna for då hadde eg ein unnskyldning til å spela. Alltid krangling mellom meg og bror min i helgene om kven som skulle spela civ :smile: I fjor vår sat eg temmeleg fastspikra framfor skjermen med Anarchy Online, økter på 12 timar var heilt vanlege, 36 timar i eitt strekk er vel rekorden (kun afk for dass, mat fann eg i tastaturet ) Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det jeg spiller mest er Giants: Citizen Kabuto! Genialt spill, dødsmorsomt! Deretter kommer vel Rune, THPS2&3, Nfs5 og Heroes of the Might and Magic 3 - Armageddons Blade!. Bare sier det, PRØV Giants! Det er utrolig morsomt! Lenke til kommentar
Ender Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 viss eg hadde hatt ei eple-maskin skulle eg prøvd Lenke til kommentar
Destro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 de spillene som jeg har spilt mest er * fallout 1 * fallout 2 * fallout tactic * morrowind * Master of orion 2 * Iperium galactica 2 * civ 1 og 3 * System Shock 1 og 2 * colinization eller hva det heter * C&c renegade eller C&C Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 det spillet jeg spiller aller mest er lommetennis.. men etter det så kommer cs, sof2, knight rider, ski jump deluxe( skuffet over at ikke dette ble nevnt tidligere) og monopol (REAL LIFE MONOPOL R0xx0r5!) :smile: men for tiden så er cs den tingen som underholder mest.. Lenke til kommentar
nakor Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Mmmm brukt (for) mange timer på ihverfall disse. * Civilization 1-3 * Diablo 1-2 * Master Of Magic * Master Of Orion 1-2 * Might and Magic 1-4 * Ultima 1-4 * Elite (utrolig at ingen har tatt med denne ennå :smile: * Wing Commander (alle :smile: * Warlords Battlecry 1-2 * Championship Manager 99-02 Pluss endel andre... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 CS, og like etter kommer UT... Husker også at jeg brukte MANGE timer i barndommen på Silkworm og Giana Sisters på Amigaen... ##fjernet reklame## [ Denne Melding var redigert av: desertglow på 2002-11-22 16:10 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 CS topper så absolutt lista. Så SC/Broodwar (selv om jeg suger). Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 goldeneye på nintendo64, spilte det til fingrene mine var såre og jeg hadde klart å unlocke alle cheats Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 helt klart broodwar. spiller war3 nå for tia da. jeg har også spillt cs innimellom hele tia. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Blir nok mest UT på meg, gitt. Innimellom har det vært litt RTCW og hele Jedi Outcast. Begynte med friskt mot på UT2k3, flott grafikk etc., men synes det ikke er så morsomt som UT (ikke ennå, ihvertfall). Burde kanskje finne meg en klan? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Unnskyld for å ikke svare på spørsmålet, men har det norske folk så vanvittig dårlig lese- og skriveevner, at de klarer å skrive det kjente spørsmålsordet, " Hvilket ", feil? DEt skulle vært STRAFF for å være så gjemt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Det går nok, orginal nok, mest i CS. Ellers blir det litt Flight Sim 2002. Spiller jo ikke sååå mye //sindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå