Gå til innhold

Hvilket spill har du spilt mest?


Anbefalte innlegg

Spilte for det meste Diablo 2 LOD(helt til jeg utrolig nok greide å slette barbaren min som hadde kommet lengst)

 

Counter-Strike er jo også bra, forresten hvilken bane er best? Jeg mener i hvertfall at Dust, Italy og Militia er best...

 

FlightSimulator 2002 Prof. er greit, men blir lei av det etter å ha sett blå himmel fra Gardermoen til Haugesund.

 

Black & White er seriøst dårlig... ...i forhold til alle anmeldelsen som var positive som f**n!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.simslots.com

seriøst stusselige greier, men utrolig så fort tida går når pengene bare strømmer inn... :smile:

 

transport tycoon (org + deluxe) har jeg brukt utrolig mange timer på - og det er fortsatt like kult!

slicks'n'slide tok også av for noen år siden...

 

nå venter jeg bare på mm9, og når jeg får det skal jeg stenge resten av verden ute så lenge det måtte vare :grin:

Lenke til kommentar

De eneste spillene jeg har innstallert på pc'en akkurat nå er Elasto Mania og GTA1! Det er selvfølgelihig sistnevnte det går i lele tida. Starter det lissom automatisk hver gang jeg setter meg ved pc'en. Og at du kan laste ned tusenvis av baner folk har laget hjelper til at man ikke går lei så fort.

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig spillt final fantasy 7,8 og 9 mest....10'eren adder jeg bare til, fordi jeg kommer til å spille den like jævlig mye.

Etter det, er det spill som Warcraft, Sim City og 2000, The Sims, Zoo Tycoon, Roller Coaster Tycoon, Transport Tycoon Deluxe, Age of Empires (nettverk) og....DOOM 2....det spillte jeg veldig mye før... men nå for tiden har det vært mye Monkey Island(s) og Zoo Tycoon.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

gammal tråd dette, men men..

 

Civilization 1 er definitiv listetopp for meg. Gjekk og gleda meg til det regna for då hadde eg ein unnskyldning til å spela. Alltid krangling mellom meg og bror min i helgene om kven som skulle spela civ :smile:

 

I fjor vår sat eg temmeleg fastspikra framfor skjermen med Anarchy Online, økter på 12 timar var heilt vanlege, 36 timar i eitt strekk er vel rekorden (kun afk for dass, mat fann eg i tastaturet :grin: )

Lenke til kommentar

Mmmm brukt (for) mange timer på ihverfall disse.

 

* Civilization 1-3

* Diablo 1-2

* Master Of Magic

* Master Of Orion 1-2

* Might and Magic 1-4

* Ultima 1-4

* Elite (utrolig at ingen har tatt med denne ennå :smile:

* Wing Commander (alle :smile:

* Warlords Battlecry 1-2

* Championship Manager 99-02

 

Pluss endel andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...