Gå til innhold

Hvilket spill har du spilt mest?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ehh, sorry leste visst ikke godt nok første gangen jeg svarte :smile:

 

spill jeg har spillt masse er: DoD, Ghost Recon, halflife, men det spillet som jeg har spillt mest av alt er Janes USNF/USMF med div expansions, dvs nesten alle(usnf,usmf, atf, nato fighters, Og Fighters Anthology)

det var en skikkelig kuul sim, men så må jeg innrømme at jeg er drittlei av flysim's nå :grin:

 

hviskeR

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-19 18:19, Cursed skrev:

Quote:


On 2002-03-19 18:07, Eksos skrev:

diablo 2 exp...(har en lvl 65 druid wee :smile: )



 

2 av kameratene mine har barbarer i lvl 86 og 87 :smile:

selv har jeg en i barb lvl 56 og en druide lvl 39 + flere med litt lavere level :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-19 18:21 ]</font>

 

Kjenner mange som har lvl 99, selv har jeg div ca lvl 60.. (har mistet mange i pccrash) Spiller på battle.net nå =) Druid lvl 36 (har immortal king stone crusher orge maul =)

 

Diablo II Lord of destruction er og forblir verdens beste spill....

Lenke til kommentar

Kult at du Tåka setter sånn pris på Thief- og System Shock serien. Tragisk at Looking Glass la inn årene :sad: Vi får håpe at den godeste Warren Spector fortsetter sin kreative linje hos Ion Storm, slik han og teamet gjorde med Deus Ex.

 

For min del går det for tiden mest i Unreal Tournament (multiplayer), og det er ikke mange fps`er som kan konkurrere i oppmerksomhet her (IMHO, selvsagt).

Lenke til kommentar

Det må difinitivt være Championship manager 1.... på en av savene jeg hadde hadde jeg spilt langt over 20 kanskje til og med 30 sesonger.... det var ikke spillet lagd for, siden klubbene tjente penger hele tiden.... menmen.... jeg, en kammerat og broren min var helt inne i det spillet... spilte hver dag et par år....

 

ingen spill har senere fasinert meg like mye....

har spilt en del Day of The tentacle og....

 

MVH

Per_B

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 13:06, Ge3k skrev:

Kjenner mange som har lvl 99, selv har jeg div ca lvl 60.. (har mistet mange i pccrash) Spiller på battle.net nå =) Druid lvl 36 (har immortal king stone crusher orge maul =)


Diablo II Lord of destruction er og forblir verdens beste spill....



 

dessverre er det ingen prestasjon å nå lvl 99 på closed bnet... med cow runs, blood runs, og annet diverse har d å nå lvl 99 blitt noe alle kan...

 

Men til de som synes d er en prestasjon... prøv d samme på single player...

 

Jeg kjenner faktisk 2 stk som er lvl 99 på single player.... så mye tid har ikke jeg :razz:

 

Og den raskeste til lvl 99 på closed da ladderen ble resatt brukte 38 timer... så man trenger ikke mye tid heller...

Lenke til kommentar

Den råeste levelen jeg har nådd i Wizadry 8 er level 31 og da ER DU KONGE ha ha men det er litt av et slit å komme så langt opp i levelingen du kan jo "runne" spillet på level 21 men trixet i Wizadry 8 er at all monstere "respawn" hver 24 time så har du rensket et brett for alle monstere så er de tilbake etter 24 timer`s "resting" og i "Ascension Peak" siste level så møter du de råeste monsterene i spillet og de har som regel samme level som deg og da gir det jo tonn`s med xp:))

Ok guys jeg må tilbake til "Renegade" for der har jeg en del mission`s igjen......:grin:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-20 13:06, Ge3k skrev:

Quote:


On 2002-03-19 18:19, Cursed skrev:

Quote:


On 2002-03-19 18:07, Eksos skrev:

diablo 2 exp...(har en lvl 65 druid wee :smile: )



 

2 av kameratene mine har barbarer i lvl 86 og 87 :smile:

selv har jeg en i barb lvl 56 og en druide lvl 39 + flere med litt lavere level :smile:

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-03-19 18:21 ]</font>

 

Kjenner mange som har lvl 99, selv har jeg div ca lvl 60.. (har mistet mange i pccrash) Spiller på battle.net nå =) Druid lvl 36 (har immortal king stone crusher orge maul =)

 

Diablo II Lord of destruction er og forblir verdens beste spill....

 

 

errh...stein knusern har jo lvl 76 req da...

Lenke til kommentar

TRANSPORT TYCOON DELUXE !!!!!!

c&c (den fra 1995 ja)

_________________

MSI K7T266 Pro2 RU !

XP 1600+

256 MB TWINMOS DDR minne

Prophet 4500 64MB

Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Sølv

Windows XP

 

Petitzo... All rights reserved

 

[ Denne Melding var redigert av: Petitzo på 2002-03-21 21:30 ]

Lenke til kommentar

Er det ingen som spiller StrikeForce her? det er jo konge spill!!! når man har spilt unrealturnament i 1 million timer som jeg har, så bare legge til gratis adons å begynner å spille st er det helt konge...

skjønner ikke folk som spiller de andre dritt spilla hehehhe

 

ja.kom med det nerder!!!! HVA?

Lenke til kommentar

Joda joda....spiller SF jeg :grin:

 

Men sånn akkurat for øyeblikket er det DoD som tar opp mest av min tid

(Vil tro...DoD 65%....SF 35%)

 

Men SF er et utrolig bra "spill"...nydelig grafikk og meeeget spillbart! Begynner å bli lei DoD (cheating spes!) så det bør bli mer SF spilling fremover :grin:

 

 

 

(Hmm...glemte å si at jeg spiller litt andre spill på nettet også da :razz:

Rogue Spear, Navy Seals: CO, Urban Terror og Ghost Recon)

_________________

 

 

comp.gif

 

History admires the wise, but it elevates the brave.

 

[ Denne Melding var redigert av: RogueFreak på 2002-03-28 15:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...