Slegga Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Må vel være Jones In the Fast Line eller noe slikt! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 CS Diablo 2 exp Soldat Quake III Arena UT2k3 Lenke til kommentar
Quandt Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Har spillt CM-serien siden starten på amiga i 92. Lenke til kommentar
Prometheus Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Spilt aller mest: Ultima Online Nest mest: StarCraft + Brood War Nest-nest: Half-Life (orginal, slutta å spille når CS kom, for fy ****** som cs er råttent) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mest av alt; Championship Manager. Fulgt serien helt siden 93 versjonen. Har hver bidige pakke de har gitt ut. På en god andre plass kommer nok UFO-serien. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Må vel være Battlefield 1942 + diverse mods Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 de spillene jeg har spillt mest igjennom tidene er vel Starcraft og WCIII Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg tror nesten at det må bli Red Alert: Yuri's revenge og så kommer Star Craft rett bak . Har spillt CS endel også da seff! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Må klart bli Heroes Of Might And Magic 3 Gjennom de siste årene har jeg vel spilt det i et par hundre timer... Har noen greie andreplasser også da... Men må si at HOMM3 er et sykt bra spill! Master D Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Quake2 med moden Action Quake. Helt råtøft, spilte nesten bare det på LAN og Internett i 2år. [provosere] Mye bedre enn cs [/provosere] Lenke til kommentar
brillan Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Cs siden beta 5.2... Mange timer framfor skjermen : Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hmm.. Det må enten var T.H.P.S serien eller GTA serien.. Lenke til kommentar
holmis Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Før spilte jeg masse transport tycoon, men de siste par årene tror jeg Max Payne eller CS går av med seieren. Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 morrowind og Starcraft og helt tilbake til Warcraft 1 har jeg spilt alle oppfølgerne Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 det spillet jeg har spilt mest må vel kanskje være counter-strike . men jeg har liksom aldrig hatt ETT spill som jeg spiller hele tiden. det kommer nye spill hele tiden som man jo må få testet! Lenke til kommentar
Sam Fisher Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Gothic 2 spilte jeg 11 timer pr. dag i to uker, gikk igjennom 2 ganger da. Vet ikke om det teller som lenge men det er i alle fall høy prosent av dagen Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 setlers, railroad tycoon , oppsoing forse, doom95(gammel vers med sug graffik) littlefighter, starcraft................... Lenke til kommentar
roht Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Definitivt Final Fantasy 7 og CS. Har spilt det uhyggeli mye.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå