Tåka Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Vilket spill har du spilt mest? Jeg har for min del spilt "Dune 2" aller mest så kommer Thief 1 og 2, "lager også fm`s til Tief 1 og 2" bruker et program som heter DromEd..deretter kommer Heroes of Might and Magic sist så kommer Red Allert 1 og 2...og for og ikke glemme System Shock 1 og 2!!!! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-26 00:35 ] Lenke til kommentar
Toa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Unreal Tournament nesten hver dag i 2 år. Huff! Lenke til kommentar
NiceGuy Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Unreal Tournament her også Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg har aldri likt Unreal, Doom eller Quake har kanskje spillt dem i 5 minutes hver bare orker ikke maset men kanskje jeg er for gammal he he!! 32 år.. Men jeg har litt sansen for "Renegade" og det er jo i nesten samme sjangeren og jeg glemte og nevne SC det er jo grise bra! Men Dune 2 tror jeg att jeg har spilt igjennom ca 150 ganeger og ble IKKE lei det jeg lurer på hva som kan gjøre spesielle spill så ***** kule at du kan spille dem om igjen og om igjen og nesten aldri bli lei av dem hmmm!! Har også spilt igjennom Wizadry 8 ca 20 ganger nå.. Lenke til kommentar
thunstad Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Siste uken har jeg kun spilt Navy Seals og det kommer jeg også til å gjøre i en god stund fremover :smile: Kan anbefales på det sterkeste. http://www.ns-co.net Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Det spillet jeg har spillt mest er Transport Tycoon Deluxe. Sim City 2000, Counter-Strike, Duke Nukem 3D og Warcraft 2 er andre spill jeg har brukt en del timer på. Lenke til kommentar
IDE Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Spillte en del Unreal Tournament før,men gikk lei å spiller nå bare Quake III. Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 HL + mods cs osv. fallout 1 fallout 2 ra 2 c&c 1 sc broodwar duke nukem golden eye perfect dark glemte vist monkeyh island 3+4 [ Denne Melding var redigert av: CS_er gøy på 2002-03-19 14:43 ] Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 MaxPayne... Bare, liksom... OMG! Har spilt igjennom det altfor mange ganger!! Har også brukt mye tid på Duke Nukem 3D, TransportTycoon, Colonization, Ultima VII, Ultima Underworld, Quest for Glory III, Soldier of Fortune, osv... The Secret of Monkey Island, Monkey Island 2: LeChuck's Revenge, osv... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Vel. Singleplayer spill går man uansett lei av. Multiplayer er noe for seg selv, spesielt 1on1 FPS spilling på et relativt høyt nivå (UT for min del). Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Transport Tycoon kommer nok høyt på lista, skandale at ingen oppfølger har kommet... BG I/II bør også nevnes. Men det spillet jeg har logget flest timer på må nok være Elastomania/Across. Utallige timer med dette bitte lille spillet... Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Transport Tycoon kommer nok høyt på lista, skandale at ingen oppfølger har kommet... BG I/II bør også nevnes. Men det spillet jeg har logget flest timer på må nok være Elastomania/Across. Utallige timer med dette bitte lille spillet... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 ElastoMania er farlig! Jeg NEKTET å ha det hjemme, fordi jeg visste jeg aldri ville få gjort noe fornuftig! Hadde det på skolen... Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 GTA 1 og Unreal Tournament. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Ooooh! Har spilt GTA mye i multiplayer, og forsåvidt enda mer i singel player! (Har dårlig hukommelse, folx! Sorry!) Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 har spilt Diablo II ca. 4-7 timer hver dag i 8 måneder :smile: har også spilt en god del RA2 og CS. Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det må være Diablo II, Unreal Tournament og Transport Tycoon DX. Har og brukt mye tid på Might & Magic VII, og Heroes of M&M 3. Mvh Nissen Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Som en av de største bilspill fanatikerene på jord (Liker i alle fall å tro det selv :smile: ) så spiller jeg mest Colin McRae Rally 2.0, på annen plass må jeg nok si Quake3 .. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Det må være Dune 2 på Amiga, så kommer sansynligvis Civilization (også Amiga) og Quake 3 på en solid 3 plass. Lenke til kommentar
Cherox Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 12:30, the_ruthless skrev:ElastoMania er farlig! Jeg NEKTET å ha det hjemme, fordi jeg visste jeg aldri ville få gjort noe fornuftig! Hadde det på skolen... Det har du fullstendig rett i. Det burde vært på ei liste over ulovlig avhengighetsskapende substanser. Er rimelig sikker på at Elma plasserer seg mellom heroin og kokain en plass. Jeg har vært på kjøret i snart 4 år, og må fortsatt ha min daglige dose... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå