Gå til innhold

SWKOTOR problemer med en quest!

h00v3r

Anbefalte innlegg

Jeg skal løse en eller annen gåte nede i Ruins på Datoini. Hva skal jeg gjøre på maskinene, for å få åpna døra. Jeg går innpå maskinene trykker på eit rart ord, da logger den seg av, og roboten jeg har ødelagt virker igjen igjen.

Hva skal jeg gjøre blir nesten gal!!!! :scared:

Takk for alle svar! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er den om Life giving worlds og Death bringing worlds, right?

Husker ikke helt valgene, men hvis du kan liste de opp da jeg ikke har no save game i nærheten der så kan jeg kanskje hjelpe.

Mener å huske at at det var barren, desert og volcanic på death-delen.

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar

På den første (Eller andre) ber den om de tre tingene som du assosierer med Life. "Livsplanetene" er jo da f. eks Manoa eller hva den heter - sjøplaneten. I tillegg kommer Kashyuuk eller noe (Wookie sin hjemplanet som er fyllt av treær og levende vesen.) Den tredje får du finne ut av selv, kan ikke hjelpe deg for mye.

På den andre er det Death som er poenget. Da tar man Tatooine, som er en død ørkenplanet med store wastelands, man tar vulkanplaneten til Sithene og den siste som man assosierer med noe vondt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt

Blib: Er det Xbox du snakker om? For det var ikke sånn på PC når jeg spilte det.

Hvis det er samme 'versjon' som jeg har, så er poenget at du skal velge det som gir liv/død på en planet- eller rettere sagt hva slags klima som gir liv og hvilket som er ufruktbart. F.eks er det slik at du får spørsmålet "Name the 3 types of planetary landscape which brings death" eller noe sånt. Da må du velge de som er umulige å leve i, altså Desert, Barren og Volcanic. Får du spørsmål om livgivende landskap er det de tre andre.

Lenke til kommentar
Blib: Er det Xbox du snakker om? For det var ikke sånn på PC når jeg spilte det.

Hvis det er samme 'versjon' som jeg har, så er poenget at du skal velge det som gir liv/død på en planet- eller rettere sagt hva slags klima som gir liv og hvilket som er ufruktbart. F.eks er det slik at du får spørsmålet "Name the 3 types of planetary landscape which brings death" eller noe sånt. Da må du velge de som er umulige å leve i, altså Desert, Barren og Volcanic. Får du spørsmål om livgivende landskap er det de tre andre.

Ah, sånt var det ja. Joa, vi har spilt akkurat det samme. Bare jeg som husket meget feil ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...