UUnreal Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hvor mange dager har dere moderatorer satt for godkjenning av tester? Er det noen øvre eller nedre grense? Har levert 2 tester så langt.. siste har ikke kommet opp i løpet av 2 dager. Den første tok 1 dag og den var myyyye større enn denne som blir evaluert nå. Kanskje en ide og få flere moderatorer der? Bare ett forslag....... Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 det er ikke alle moderatørene som jobber for hardware.no, og som derfor ikke ønsker å blande seg inn...dette gjelder ihvertfall for mitt tilfelle. men får jeg tillatelse av hardware.no moderatørene kan jeg godt gjøre det for å "lette på trykket". Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Bare lurte, denne kategorien er i startfasen. Bare tenk når det blir virkelig mye å gjøre der. Greit å være forrut for sin tid med flere som kan godkjenne. Så dere ikke går på en smell. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hmm, dette har vært for dårlig respons fra oss ja. Godkjente 6 nye tester der nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå