[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, det har jeg ikke. Hvordan gjøres det?? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Last ned programmet her og følg instruksene på skjermen..... Ikke værre enn det Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 står det IRQ_NOT_LES_OR_EQUAL øverst i blåskjermen? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Her er en del info om stop error og IRQ_NOT_LES_OR_EQUAL feil. Mvh Meg. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Nei, tror ikke det står det nei Men jeg kjørte den memory testen, og den viste ingen feil (kjørte den i litt over 20 min) Jeg lurer på om det kan være grafikkkortet..... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 oppdatert til siste driverne til skjermkortet? hadde samme syntomet på explorer før jeg innstallerte de nyeste driverne... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Jeg fant feilen, driveren (som jeg instalerte for 2 dager siden) hadde fått en feil. Bare avinstalerte og instalerte på nytt, og nå funker alt sammen Takk for gode råd Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Har hatt både IRQ_NOT osv feilen og hardisk som lager klakkelyd rett før maskinen rebooter. IRQ problemet var ram brikken, det andre avar at den klikkende hardisken var like på å feile... Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Harddisken min er en helt ny, en western digital med 200 GB. Rambrikken er også ny, en corsair 512 brikke (gidder ikke finne navnet, er litt lat) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå