Merlin Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei jeg har nå gått lei av min egen spillsamling og lurer på om det er noen hotte spill der ute? Kan noen anbefale noen kule spill. Kom gjerne med link, pris, sjanger og lignende. P.S: Jeg liker ikke STRATEGI spill! Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Jeg kan annbefale sterkt: RPG:SWKOTOR Gothic2 Morrowind (Og begge tillegspakkene som er Tribunal og Bloodmoon.) Action: Star Wars Jedi Knight Jedi Academy. Max Payne2 og Max payne Call Of Duty Splinter Cell Far Cry (Kommer i Mars) Prince of Persia Raven Shield Tron 2.0 UT 2003 Unreal 2 Online: EVE Online SW Galaxies Anarchy Online Det er mange flere bra men her er en liten liste. Prisen må du finne sjølv. PS: Alle spilla vil du få mye glede av for pengene. Endret 21. februar 2004 av The_dark_lord Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 UT2004 demoen er dødskul! Blir aldri lei av å spille på nett. Lastes ned her Eller her Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Takker for gode svar, Tror nok jeg skal ha Far Cry når det kommer ja Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ikke glem å spare til: far cry, stalker, det nye gta, quake 4, vampire-bloodlines, middle earth online, deus ex2 og thief 3. doom 3 og half life 2 kan du spare i banken til... prøv 25 års spare fond!!! Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 nye spill, som allerede har kommet eller som kommer snart. mye bra forslag om spill som kommer ihvertfall Lenke til kommentar
lperik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Prince of Persia er et must! prøv demoen og se om du liker, kan lastes ned på itavisen.no Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Final Fantasy XI skal være sinnsykt bra. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Prince of Persia er et must! prøv demoen og se om du liker, kan lastes ned på itavisen.no Jeg er lei det føste Prince of Persia spillet, hvordan er den nye versjonen i forhold? Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 X2 the Threat, Europa 1400: The Guild (Kanskje litt for strategi for deg), Armed and Dangerous (det må du ha). Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 X2 the Threat, Europa 1400: The Guild (Kanskje litt for strategi for deg), Armed and Dangerous (det må du ha). Som jeg sa så liker jeg ikke strategi Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Prince of Persia er et must! prøv demoen og se om du liker, kan lastes ned på itavisen.no Jeg er lei det føste Prince of Persia spillet, hvordan er den nye versjonen i forhold? med det første meinar du det som er ganske gammalt? 10 år+ eller noe sånn? vist det er det du meinar så er det nye (kom slutten av 2003) heilt annarledes. det er i 3d, grafikken er bra og det samme er kontrollen. PoP Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Som jeg sa så liker jeg ikke strategi Jepp, men anbefaler likevel alltid Europa1400 til alle, ettersom det er et av de få nyere spill med et helt unikt Anbefales! Dog tror jeg at Armed and Dangerous vil være midt i blinken, dersom du ikke har prøvd det. Ps - Retningslinjer er med en 't' Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Ps - Retningslinjer er med en 't' Rettet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 endre' date='22/02/2004 : 01:29'] Final Fantasy XI skal være sinnsykt bra. Jepp, det er det. I tillegg til KOTOR, Morrowind og Gothic 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå