jst_productions Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er Denne bra til å få vannkjøling på shuttelen min?? er jo ikke så stor. Trenger ikke de mest extremet tempraturene, bare får å ha et prosjekt liksom. tenkte på radiatoren bak utenpå og vanntank og pumpe inni. Blir litt plass når man får fjerna heatpipen. Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) o oo oooo oooooo oooooooo ooooooooo pp pp pp pp pp Endret 20. februar 2004 av jst_productions Lenke til kommentar
JonasGab Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fy ******! det var et skikkelig "søtt" vannkjølingssett! hadde jeg hatt Shuttel så hadde jeg dratt på! knall fint! mvh. Jonas Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 TJa, får du plass til pumpa da? Er jo relativt diger den da. Denne har jeg sett blitt brukt ved vannkjøling av mini-pc'er... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis du monterer radiator og evt. en boks for pumpa på utsiden skulle det gå rimelig greit det... Prøv å fest alt på utsiden, for da skal det ikke mye plass til for å få klemt inn 2 slanger og ev vannblokk! Bruker du albue ledd så ville jeg satset på det Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det så helt perfekt ut det.......... (Jeg og vil ha) Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Nesten så man kan bruke det på bærbar jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå