ebe Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Noen som bruker dette programmet (ver. 1.2) som kan svare meg på dette: Prøver å lage .ini-filer som inneholder hvilken fil som skal spilles og hvilken tekst som skal vises. Filmen er grei, den starter når .ini-fila lastes, men teksten kommer ikke frem (om jeg trykker på subtitle-knappen så står det ingen der) Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 22:41, ebe skrev:Noen som bruker dette programmet (ver. 1.2) som kan svare meg på dette: Prøver å lage .ini-filer som inneholder hvilken fil som skal spilles og hvilken tekst som skal vises. Filmen er grei, den starter når .ini-fila lastes, men teksten kommer ikke frem (om jeg trykker på subtitle-knappen så står det ingen der) Her er en oppsummering fra http://www.digital-digest.com om par programmer som spiller divx-filer og lignende: "If you're looking for the best player out here, go for BSPlay. If you want a simple player that does the job well, go for Home player or RadLight. MicroDVD is not a bad player but it's way to complicated." Selv bruker jeg et shareware-program som heter "Subviewer" som er utrolig enkelt å forholde seg til. Det benytter seg av Windows Media Player og legger bare underteksten til under selve bildet. tommelomsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå