Gå til innhold

MicroDVD Player og Subtitle

Anbefalte innlegg

Noen som bruker dette programmet (ver. 1.2) som kan svare meg på dette: Prøver å lage .ini-filer som inneholder hvilken fil som skal spilles og hvilken tekst som skal vises. Filmen er grei, den starter når .ini-fila lastes, men teksten kommer ikke frem (om jeg trykker på subtitle-knappen så står det ingen der)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-03-18 22:41, ebe skrev:

Noen som bruker dette programmet (ver. 1.2) som kan svare meg på dette: Prøver å lage .ini-filer som inneholder hvilken fil som skal spilles og hvilken tekst som skal vises. Filmen er grei, den starter når .ini-fila lastes, men teksten kommer ikke frem (om jeg trykker på subtitle-knappen så står det ingen der)

Her er en oppsummering fra http://www.digital-digest.com om par programmer som spiller divx-filer og lignende:

"If you're looking for the best player out here, go for BSPlay. If you want a simple player that does the job well, go for Home player or RadLight. MicroDVD is not a bad player but it's way to complicated."

Selv bruker jeg et shareware-program som heter "Subviewer" som er utrolig enkelt å forholde seg til. Det benytter seg av Windows Media Player og legger bare underteksten til under selve bildet.

tommelomsk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...