Illmatic Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 syntes det blir litt for dumt å klage over at de fjernet cheaterne, det er jo bare positivt!!! syntes alle på gamer.no burde begyne å spille på nytt, med nye chars UTEN å cheate Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg klager ikke over at de fjernet cheaterne.. jeg klager over at de gjorde så mye de kunne for å fjerne alle cheatere.. men fjernet egentli bare morroa.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 jeg klager ikke over at de fjernet cheaterne.. jeg klager over at de gjorde så mye de kunne for å fjerne alle cheatere.. men fjernet egentli bare morroa.. agreed Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 var ikke rettet spesielt mot deg... hva er dette med cow??? sikkert dumt spm men jeg er helt fersk i dette super geniale ultra fete spillet jeg instalerte eksp rett etter jeg innstalerte diablo 2, når jeg skal starte må jeg ha eksp cd inni, er det som på morrowind at eksp bare patcher over originalen og legger til noen items og oppdrag??? starter i rouge encampment, er dette original eller eksp oppdrag??? Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Du begynner altid i den byen er bare ein by meir på ekstrapakken..... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 du får 5 akter.. imotsetning til Diablo2 Classic sine 4.. og nye items.. og nye muligheter.. som å gi hirelings våpen og armors.. o.l Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 spiller som druid nå, hvilke våpen burde jeg få tak i??? har akkurat begynt å spille, har level 7... når jeg går opp i level får men ett poeng å legge til et angrep, jeg legger nesten alltid til varulven, er dette smart?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja, Varulven er et bra valg, men når du satser på den burde du IKKE ta noens skills på varbjørnen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 spiller som druid nå, hvilke våpen burde jeg få tak i??? har akkurat begynt å spille, har level 7... når jeg går opp i level får men ett poeng å legge til et angrep, jeg legger nesten alltid til varulven, er dette smart?? Det kommer helt an på hva slags build du er ute etter å bygge. Jeg er ikke sikker på hva slags builds som lønner seg i 1.10, og om det faktisk er mulig å gjennomføre en vanlig meele-ulv uten super-items i 1.10, men du nyter godt av å sette poeng på werewolf skillen. Fury er helt klart angrepet du bør satse på, men feral rage er det som oftest greit å ha noen poeng på. Du bør også maxe enten heart of the wolverine eller oak sage. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja, Varulven er et bra valg, men når du satser på den burde du IKKE ta noens skills på varbjørnen. Satt akkurat å tenkte på denne morsomme ordkombinasjonen..varulv, varebjørn....varebil.. Men fra spøk til revolver, så om du har lyst til å prøve å feile litt angåande skilllevelvalg...så kom deg inn på battle.net....der går det fort oppover i experience... om du gjer feil då, så koster det deg ikkje så masse tid som det ville ha gjort om du speler åleine... berre et tips Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) fant ut at barbarian passer meg bedre, har fått level 8 nå, setter masse poeng på sverd. har spilt litt med en kamerat på battle.net, det er gøy. leste et sted at fra og med version 1.6 var det spyware i diablo 2, hva er dette ??? hvor mye info samler dem om deg??? er ikke så nervøs siden jeg kjøper alle spill og driver ikke med noe særlig ulovlig, men lurer bare på om de ser andre program du har installert på pc'n, samt andre personlig info. kan de dele denne info'n med andre??? eller er det bare jeg som spiller for mye og blir paranoid... Endret 28. februar 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 Ja, Varulven er et bra valg, men når du satser på den burde du IKKE ta noens skills på varbjørnen. Satt akkurat å tenkte på denne morsomme ordkombinasjonen..varulv, varebjørn....varebil.. Men fra spøk til revolver, så om du har lyst til å prøve å feile litt angåande skilllevelvalg...så kom deg inn på battle.net....der går det fort oppover i experience... om du gjer feil då, så koster det deg ikkje så masse tid som det ville ha gjort om du speler åleine... berre et tips Det går jo an å bruke trainer for å forandre skillene senere da Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2004 (endret) er ikke det juks a??? pliz svar på mitt innlegg ikke den her, men den over elyas sin Endret 28. februar 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 skal installere Diablo 2 igjen Jeg dømmer meg selv til å sitte å spille lol Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 som blizzard sier blir ladderen resettet hver 3 måned.. men hva skjer da med ladder characterene dine ? blir de omgjort til vanlige chars ? blir de .... SLETTET ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nei, de blir ikke sletta. du beholder ladder chars'ene men de blir omgjort til vanlige. Så etter tre måneder er det bare å starte på nytt igjen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 nei, de blir ikke sletta. du beholder ladder chars'ene men de blir omgjort til vanlige.Så etter tre måneder er det bare å starte på nytt igjen BOOOOOORING Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hva er dette med cow??? Om eg ikkje har misforstått spørsmålet, så er cow et secret cow-level på diabo 2 spelet (vanlig) Veit ikkje om dette er på exp pakken. Du må då ha Wirt's leg, pluss en tome of town portal, legge den inni "the horadric cube" og omforme.. Dette må gjerast så vidt eg veit i første "byen". Rogue Encapment? noke sånt? But be aware....That's some mean cows. og det er busslaster av dei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå