Ø.B. Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hadde noen greie chars men har ikke spilt på over 3 måneder, og skal aldri ta det frem igjen. Da blir jeg bare sittende.. Men genialt spill det er det. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 hadde noen greie chars men har ikke spilt på over 3 måneder, og skal aldri ta det frem igjen. Da blir jeg bare sittende.. Men genialt spill det er det. jepp. det er farlig å starte.. jeg fikk låne d av en kompis først.. installerte, å jeg ble SITTENDE::. så skulle han ha det igjen. så kjøpte jeg d. BLE SITTENDE Å SPILLE DET..så jeg skal ikke røre d på en stund nå Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 du vil spille, du vet du vil!!! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 du vil spille, du vet du vil!!! selvfølgelig vil jeg spille det spillet, men jeg holder meg unna. Fikk melding av en kamerat kl 6 om morgenen her en dag, hadde visst fått tak i et set da vettu og var helt i himmelen. hehe Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Diablo 2 er verdens aller aller beste spel........ det er so fantastisk kult du kan spela det time etter time uten at du blir lei..... sjønner ikkje koffor dåke klage over 1.10 spele blei jo bare bere.....koffor slutta dei diablo folka i blizzard? Ville ikkje blizzard lage dibalo 3? Dei folka som kom på det spelet skulle hat ein nobellpris eller noke... Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Det er RÅ farlig å spille det..... når du starter, er du dømt til å sitte der å spille det.. Blir hekta Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Uff... Diablo2 altså... Vet ikke om jeg orker å begynne å spille igjen... tror kanskje jeg kommer til å ende opp som visse asiatiske SC-spillere (dvs. dø foran skjermen). Jeg klarte så vidt å vri meg unna spillet rett før 1.10 kom ut. Hadde alt man kunne tenke seg på singleplayer. Satt 6 mnd foran PC'n og spilte LoD, all fritid ble brukt på det... Tøffeste char i 1.09 var druid... i 1.10 er de ikke så bra lengre, men de klarer da seg. Hadde en med over 10k max damage, og det var bare med en vanlig Decapitator. Tenk på en perfekt meele-druid med perf breath of the dying eth thundermaul... oioioioioi Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Har du prøvd druid rett etter at ekstrapakken kom ut trur da va 1.7 da va den fantasisk god.... masse bere enn den va på 1.9........men da har jo altid og komme altid Necromanser som e best....... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 1.10 fjernet både cheats og morro. og mye cheating var det ikke på 1.09.. så det fjernet mest morro.. den cheaten det var på 1.09 var for det meste maphack, som ikke skadet noen.. og var bare en søt liten kosecheat som ikke ga store fordeler til noen (untatt lamazoner som sto med bue å siktet med mh'en) 1.10 kan brenne.. jeg la opp min diablokariere og ga vekk begge mine kontoer pga 1.10 måtte døden innhente 1.10 fort. Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Samma fan e da heilt idiotisk og bruke cheats uansett ka for ein det er......og at dei fjerne cheats e bare bra............ Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 ja.. men det de nå har gjort er å gjøre spillet overrealistisk.. samtlige av mine diablospillende venner og clanmates hater 1.10.. kanskje almuen som liker å spille igjenom storyen stortrivest nå.. men hva med oss som likte å lage nye chars.. lvl til lvl 50-80 på en dag.. og ta flere hundre meph runs om dagen ? alt det der er umulig nå.. alt jeg noensinne har likt med diablo er umulig nå. Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Du må spele ganske heftig på ein dag for og komme så masse opp i level??? Kossen var det mulig og jere det før 1.10? Endret 26. februar 2004 av kongekrabben Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) cow lvl leeching, fram til du senere kan drepe kuene.. i 1.10 må du drepe alle selv for å få experience.. dette blir for kronglete i og med at det i 10 versioner + a b c versioner har vert mulig å leeche (følge etter en som dreper kuer) dette virker kansje litt rart for de som ikke enda har satt seg skikkelig inn i diablo.. men de som har det er nok enig med meg. må si jeg savner inderlig alle nettene jeg satt til langt utpå morgenen og lvl'et sammen med kamerater i Diablo.. men de dagene er over pga 1.10 Endret 26. februar 2004 av PandaMartin Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Akkurat sa dei mest iherdige cs folka da 1.5 kom ut...(trur det va 1.5) å nei komme aldri te og spela cs meir, hate 1.5 osv.... men dei overlevde dreiv og klagde ei stund men dei ga seg på det......... koffor går det ikkje med cow lvl leeching lengre ka e da dei har gjort med 1.10? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 de har gjort det sånn at leeching ikke går lenger.. og de har gjort runs oppimot umulige.. og de har gjort hell dificulty så vanskelig at selv en lvl 90 amazon med Eaglehorn eller Windforce (2 av de beste buene på spillet, noe svært få diablospillere har) ikke greier seg så lett på hell lenger.. Lenke til kommentar
kongekrabben Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmmmm da va ikkje bra....Men dei må jo fikse på det vist da er for mange som klager...... Dei lager jo spelet for at folk ska like det så dei tener meir penger......... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hadde en lvl 97 sorc, som eksisterer fortsatt, men en venn "passer henne" perf GF, wf med 40/15 ias, 160/60 armor, chains of honor armor, hele tal, halvt dusin stormshields +++++ det var tider det. Helt enig med at den nye versjonen ødela alt. Nå som lvl 60 assasiner dreper min lvl 88 pvp barb som aldri hadde tapt en duell mot en legit spiller på år og dag, så ga jeg meg. De har ikke bare laget nye veldig sterke builds, men de har også gjort de gamle svakere, noe som herpa alt. min lvl 97 pvp sorc greier ikke lenger så mye, enda hun ble laget etter alle kunstens regler, og døde heller ikke med mindre ****** virkelig kokte over. Jeg har ikke fullt så mye tid lenger til sånt, så å lage nye chars og skrote de "gamle" var ikke aktuellt. Dritt folk de som lagde den nye versjonen ja. Ellers må jeg si at jeg er litt glad jeg har greid å slutte med det spillet, sinnsykt vanedannende ja, kunne sitte å ta mf-runs hele natta før husker jeg. Det var en fin tid, kommer nok aldri til å glemme et par øyeblikk der jeg fiksa spesielle saker. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) 1.10 fjernet både cheats og morro.og mye cheating var det ikke på 1.09.. så det fjernet mest morro.. den cheaten det var på 1.09 var for det meste maphack, som ikke skadet noen.. og var bare en søt liten kosecheat som ikke ga store fordeler til noen (untatt lamazoner som sto med bue å siktet med mh'en) 1.10 kan brenne.. jeg la opp min diablokariere og ga vekk begge mine kontoer pga 1.10 måtte døden innhente 1.10 fort. Haha... hvis du ser deg nøye rundt.. så er ikke noe av cheaten borte.. det finnes så UTROLIG my cheats enda.. cheats å hack.. su klarer ikke å komme på en server uten at det er cheat eller hack innblannet.. selv med 1.10.. Endret 26. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 vist ikke noe av cheaten er borte.. hvorfor har alle jeg har snakket med / spilt med sluttet med maphack.. når alle brukte det før ? maphack er jo på sett å vis ikke så cheatete.. når du tenker på at i single player mode forsvinner ikke kartet for hver gang du går ut av en game. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) vist ikke noe av cheaten er borte.. hvorfor har alle jeg har snakket med / spilt med sluttet med maphack.. når alle brukte det før ?maphack er jo på sett å vis ikke så cheatete.. når du tenker på at i single player mode forsvinner ikke kartet for hver gang du går ut av en game. skal være helt ærlig mot deg.. har selv brukt hacks å cheats med 1.10 å alle jeg spillte med Endret 26. februar 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå