Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 jeg kjøpte diablo2 + ekspansjon i dag for å ha noe å gjøre i vinterferien. Jeg angrer.......på at jeg ikke har kjøpt det før!!! noen som spiller eller vet om det kommer en 3'er. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Vet, det er veldig bra! De folka som har laga Diablo 1 og 2 har slutta i Blizzard, og starta sitt eget selskap, Flagship Studios, for at de skal lage Diablo 3 må de kjøpe Diablo varemerket av Blizzard, og det kan bli dyrt! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 aint that just great!!! vi kan spleise og gi det til flagship folka i julegave! Lenke til kommentar
banzay Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 aint that just great!!! vi kan spleise og gi det til flagship folka i julegave! Der har vi det Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 har merket at hver gang jeg starter spillet på nytt er det nye ting(bruer osv.) der det var noe annent før, og jeg ser banen fra en annen vinkel (annent hjørne). er dette vanlig??? har den nyeste patchen. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tror det er vanelig ja.. skjer med meg å.. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Diablo var morsomt før patch 1.10 kom. Diablo= Et spill fullt av hackere osv. Maphack,Bot,Dupe altså alt mulig drit. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 patchen lastet seg automatisk ned når jeg gikk inn på battle.net, håper at spillet mitt ikke er blitt F****d up av en patch!! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Diablo var morsomt før patch 1.10 kom.Diablo= Et spill fullt av hackere osv. Maphack,Bot,Dupe altså alt mulig drit. Det er ikke sant, det er sykt mye av det på Open Battle-Net, men på den vanlige er det ikke mye igjen. Hvis Blizzard finner ut at du bruker det banner de deg. 1.10 gjør spillet myyye vanskeligere på Nightmare og Hell. Det er IKKE mye juks på lukka battle-net. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det er ikke sant, det er sykt mye av det på Open Battle-Net, men på den vanlige er det ikke mye igjen. Hvis Blizzard finner ut at du bruker det banner de deg.1.10 gjør spillet myyye vanskeligere på Nightmare og Hell. Det er IKKE mye juks på lukka battle-net. Okei. Da jeg spilte Diablo II (v1.9) var det ihvertfall masse slike ting. Hacking osv var overalt. Har alt forsvunnet i 1.10? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det er ikke sant, det er sykt mye av det på Open Battle-Net, men på den vanlige er det ikke mye igjen. Hvis Blizzard finner ut at du bruker det banner de deg.1.10 gjør spillet myyye vanskeligere på Nightmare og Hell. Det er IKKE mye juks på lukka battle-net. Okei. Da jeg spilte Diablo II (v1.9) var det ihvertfall masse slike ting. Hacking osv var overalt. Har alt forsvunnet i 1.10? tru meg.. NEI!! det er "tusenvis" enda...... umulig å komme på en server uten at de cheater... selv med 1.10 Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Okei, det jeg trodde. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 da er det bare p lage en server med passord og invitere en haug med folk du stoler på herifra. det hadde vært noe: en gamer.no diablo server hvor kun medlemmer av gamer.no kom inn, da kunne moderatorne kasta ut og banna cheaterne! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 har merket at hver gang jeg starter spillet på nytt er det nye ting(bruer osv.) der det var noe annent før, og jeg ser banen fra en annen vinkel (annent hjørne). er dette vanlig??? har den nyeste patchen. Skjer alltid i multiplayer, ikke i singleplayer. Lenke til kommentar
E1rik Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Da jeg spilte for fullt i versjon 1.9, brukte jeg maphack og en såkalt pindlebot. Pindleboten gjorde slik at det var en "bot" drepte pindleskin og plukket opp gode stuff til meg.(Auto) Ganske morsomt å våkne opp med stash full av nye items og runer. Hadde vært morsomt å samlet 8stk i en ladder game. Jeg er med Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 stilig spill ja... jeg synes 1.10 patchen gjorde d en del bedre på mange måter. mange characters som hadde oveflødige skills på 1.9 kan nå brukes til å støtte de som du allerede har Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Start en multiplayergame, og skriver /players 8 i chatten. Da kan du spille alene, med samme vanskelighetsgrad som om det var 8 som spilte samtidig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 "slash players 8" var det, ja.. jeg har skrevet "players 8" uten at noe skjedde børti ganger nå. Fantastisk artig spill, selv etter alle disse årene. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Diablo 2 er like vanedannende som nikotin mann, hold deg unna ellers er du fortapt! Folk som sitter på rehab og skjelver og hyler navn på set items og spesielle stuff på spillet ut i natten mann! Don't go there MAN! Lenke til kommentar
skabbus Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 ja d er sant! d tar laaaang tid før du blir lei av d, men da blir du kraftig lei av d også. å spille på battle.net er ihvertfalll utholdene, for da kan du spille og spille og spille osv, osv... veldig lenge uten å bli lei! noen som har noen bra personer på battle.net? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå