jtsorensen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Er det noen som har forslag til konte scripts som kan hjelpe andre, som jeg kan lage? Poenget er at jeg jobber med en hjelpeside, og fantasien og kreativiteten min er ikke akkurat noe å skryte av Håper noen kan hjelpe mine små grå til litt arbeid. Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 har faktisk lurt litt lenge på hvorfor det ikke har vært flere script på den siden hva med ei lita gjestebok? et include-script? o.s.v. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Uten kreativitet utover det vanlige ender du nok opp med ting som er gjort tusen ganger før. Men det skader jo ikke uansett. Tja, har selv planer om å mekke en real tracker som registrerer alt en bruker gjør, eneste som finnes i hodet mitt nærme nok nervecellene til fingrene slik at jeg klarer å skrive det her Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 http://www.sirice.com/tuts <---- du kan godt ta noen her ifra, så lenge du opplyser om hvor du har funnet de. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har noen script på hvorfor.se og tregt.net. Du kan jo linke dit. For å liste kildekode så bruker jeg denne funksjonen. Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Takker for all svar... nå skal jeg se om jeg klarer å få lagt ut litt flere scripts. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå