Insomnis Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Stonescream, Helt bra passer det vel ikke sammen med det kortet ? Hva skjer hvis du rebooter mens du har kortet koblet til TV'n ? Tipper du ikke engang kommer så langt at windows begynner å boote! Hvis det derimot funker hos deg - så skulle jeg likt å vite hvordan oppsett du har i bios! Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! :smile: fikk kortet mitt i dag..men jeg trenger en url til hvor jeg kan finne beta drivere...jeg får kun lagt inn eldre drivere pga det mangler .hlx filer i driverne...merkeligt nok... Noen så har en side..btw det er Excalibur kort med 4 ns minne de selger...utroligt at de klarer å gå på 275/275 ... Menne trenger en url til beta drivere til Radeon 8500 Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hentet kortet mitt hot topline idag jeg også. Fikk en error med en av de nest nyeste driverene fra ATI... La ikke så mye merke til hva som sto i feilmeldingen, for jeg skal laste ned og installere de nyeste nå. Noen som har funnet bedre drivere? BTW: Jeg får ikke "skrudd på" TV-ut funksjonen. Skal prøve med de nye driverene, men er det noen av dere som har hatt det samme problemet? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Jeg har enda ikke prøvd retail drivere på dette kortet, kun 6043 og 6052 - men det er velig viktig å rydde i registeret og fjernet alt gammelt som har med ATI å gjøre før man installerer disse driverne. 6043 er vel pr i dag driverne som er best, med mindre du spiller SS:SE - da burde du bruke 6052 TV-UT fungerer bare å skru på hvis kabelen er koblet til tv'n (bare for å ha nevnt det) Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Når jeg sa det passa til msi hovedkortet så tenkte jeg mest på fargen da. Har retail ati 8500 på samme hovedkort og det er helt stabilt. Bare å sette i. Windows fant ny hardware. Velge type hardware og jeg var i gang. Å starte opp med kun tv eller den i er ingen problem da fungerer tv skjermen som skjerm og alt er som normalt. dette har gått fint med mitt ati radeon vivo, men har ikke testa det med ati 8500, men det får jeg i løpet av påska. Er veldig godt fornøyd med mitt kort og på dvi og eizo flatskjerm er det helt konge. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: Menne trenger en url til beta drivere til Radeon 8500 ATi eller Rage3D [ Denne Melding var redigert av: nVIDIAsucks på 2002-03-21 23:35 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå