Thomas J.L Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Trenger et billi kabinett som e bra. må se bra ut! noen som har et bra tips. ha med url da Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Dette kabinettet har jeg selv og jeg må si at det er det beste kabinettet jeg har hatt! Ser meget bra ut og har kjempebra kjøling og prisen er ikke så verst. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Med frakt kommer det vel opp i kanskje 700.- også må du ha en strømforsyning utenom, med det kan du få kjøpt på komplett.no meget billig. Prisen i forskjell til kabinettet er bra siden kabinettet er kjempebra, spesielt for gaming. Men dette er bare et forslag da. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Kabinett som "ser bra ut" er et nokså tåkete bregrep. Hvis du ser på 3dfxcool, netconnection, microplex og quad finner du helt sikkert noe du liker. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Dette kabinettet har jeg selv og jeg må si at det er det beste kabinettet jeg har hatt! Ser meget bra ut og har kjempebra kjøling og prisen er ikke så verst. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB Med frakt kommer det vel opp i kanskje 700.- også må du ha en strømforsyning utenom, med det kan du få kjøpt på komplett.no meget billig. Prisen i forskjell til kabinettet er bra siden kabinettet er kjempebra, spesielt for gaming. Men dette er bare et forslag da. det kabinette ser deilig ut menneh d e dårlig plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Det kabinettet er lite, ville ikke valgt det selv Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Chieftec er det beste alternativet!! ellers i en litt dyrere klasse har du jo Lian-Li Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Aopen 800B eller hva det heter. Det som psdata har som har FotronSource 350w PSU eller Lanboy kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå