Gå til innhold

Fullført men feil på siden/ Feil på siden


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvorfor denne meldingen svært ofte kommer opp når jeg skal "laste inn" en side? Står nederst til venstre i explorer-vinduet. I tillegg har jeg et spm angående å velge startside i explorer. Har forsøkt å endre, men kommer opp http://mysearchnow.com/. Hvordan blir jeg kvitt denne? Har forsøkt SpyBot men funker da ikke. I tillegg kommer det opp en verktøylinje med masse styr jeg ikke har bruk for som jeg heller ikke blir kvitt tross utallige forsøk.

 

Sjefslappen, en skikkelig amatør når det gjelder data. :ermm:

 

##Moderator la til emnebeskrivelse ;) - Blib##

Endret av Blib
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det med feilmeldingen kan du gjøre som Lockedup.net sa, og når du er på avanserte innstillinger så trykker du på Bruk standard. Angpende mysearchnow så har jeg et simplet spørsmål. Er det noen irriterende toolbarer inni bildet også?

 

Edit: HKEY_Current_User-->Software-->Microsoft-->Windows-->Current Version-->Run. Der fjerner du nøkelen som tilsier at mysearchnow skal starte.

 

Ellers så er Ad-Aware og SpyBot fullverdige muligheter. Bare husk å oppdatere.

Endret av eiriksen
Lenke til kommentar
Angpende mysearchnow så har jeg et simplet spørsmål. Er det noen irriterende toolbarer inni bildet også?

Ja... En som er klin umulig å bli kvitt. Legger seg som et blått feil under adressefeltet. Kan slå den av når du har et vindu oppe, men så snart jeg starter et nytt explorer-vindu så er den der igjen. Har prøvd de instillingene du nevner men funker ikke. Kommer et utropstegn inni en gul trekant som igjen er inne i et firkanta felt. Så står det så og si uten unntak "feil på siden" eller "fullført, men feil på siden". En kompis sier det har noe med javascript å gjøre?

 

Sjefslappen

Lenke til kommentar

Når du høyreklikker på toolbaren i IE for å kvitte deg med den så kommer det opp et merkelig navn, noter deg det. Derettet Start-->Kjør-->Skriv inn regedit-->Trykk F3 og skriv inn navnet på toolbaren-->Slett nøkkelen som kommer opp som har noe å gjøre med mysearchnow-->deretter trykker du f3 igjen for å sletta gjentatte nøkler i registeret.

 

Så laster du ned HijackThis, kjører testen for så å kopiere loggen ut hit. Må vente til at du har postet loggen før du kan få videre instrukser.

Lenke til kommentar
Når du høyreklikker på toolbaren i IE for å kvitte deg med den så kommer det opp et merkelig navn, noter deg det. Derettet Start-->Kjør-->Skriv inn regedit-->Trykk F3 og skriv inn navnet på toolbaren-->Slett nøkkelen som kommer opp som har noe å gjøre med mysearchnow-->deretter trykker du f3 igjen for å sletta gjentatte nøkler i registeret.

 

Så laster du ned HijackThis, kjører testen for så å kopiere loggen ut hit. Må vente til at du har postet loggen før du kan få videre instrukser.

Takk for svar :-) Jeg tok "den lettvinte løsningen" og formatterte og nå fungerer ting som de skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...