Radhoo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Her er bildene til min første vannkjølte maskin. Skal investere etterhvert i en Chieftech Maxi kab. Så jeg kan sette i en større radiator. Den jeg har nå er for liten til alt det jeg skal kjøle... Kostet meg nesten 5000.-. Men når data er hobby så bruker man pengene til data... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Fett. Bluemotion i vannet + uvkatoder? Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 en 30 cm uvkatode og en 10 cm uv katode... Har også ett blått katode, men den "lyser" bort uv-reaksjonen hvis du skjønner hva jeg mener... Derfor skal jeg gi den bort til bruttern... Lyser godt nok UV'en Lenke til kommentar
genesis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Kunne du tatt flere bilder og lagt dem ut? Er ikke opptatt av UVèn, men løsninger du har valgt. spesiellt rettet mot feste/tilkobling o.l. av radiatoren og vanntank/pumpe (kan du opne vanntanken når den står i bunn? vil ikke alt vannet presses ut der da? er den skrudd fast? hva med pumpen? hvis den skulle begynne å lekke, har du noe teppe under maskinen e.l.? edit_ takker for NaiC bilder Endret 21. februar 2004 av genesis Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Festekoblingen til radiatoren er at det er en mutter som strammer inn slangen... slik som på pumpen... har ikke noe matte under pumpen... stoler på at den er tett.. Men ser etter ved jevne mellomrom etter lekasjer.. iallefall i begynnelsen. jeg klarer fint å åpne tanken når den står på bunn. Tror pumpa som gjør det slikt at ikke alt vannet presses ut. Pumpa er stille som bare det. Hører ikke noe av den. les mer her om slangekoblingene... Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ærre noen som kan si meg hvor mye uv-væske man skal ha oppi for å få bra effekt som varer? Hadde oppi glowmotion (den blå), og det funka fett det i en dag ellerno. og det er litt kjipt.... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Den uv veska du kjøper på microplex.no er beregnet for bruk med destilert vann og AC fluid ellers virker det ikke! Det var det de fant ut på diskusjons forumet der. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ærre noen som kan si meg hvor mye uv-væske man skal ha oppi for å få bra effekt som varer?Hadde oppi glowmotion (den blå), og det funka fett det i en dag ellerno. og det er litt kjipt.... Det er veldig viktig å bruke glowmotion sammen med destillert vann. Har prøvd med både destilert, og kokt springvann. Tror det var bakterier i vannet som spiste opp glowmotionen når jeg brukte springvann. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Meget pent! Gjort en ypperlig jobb der! Thumbs up! Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ærre noen som kan si meg hvor mye uv-væske man skal ha oppi for å få bra effekt som varer?Hadde oppi glowmotion (den blå), og det funka fett det i en dag ellerno. og det er litt kjipt.... Mhm.. jeg hadde samme problemet, jeg fylte oppi litt sånn bluemotion fordi jeg skulle på lan.. klokka var da ca halv 12 på torsdag.. gikk å la meg etter at jeg hadde hadd det oppi på lanet så skrude jeg på pcn.. men det var ikke noe effekt av det, Det var noe skikkelig dritt spør du meg! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Da har du brukt det feil. Det skal brukast ilag med destilert vatn og ei flaske holder til 2 liter, altså: 50ml til 2l, 25ml til 1l 12.5ml til 0.5l osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå