mister000 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 er det noen som hvet når den nye xboxen kommer??? tror den heter "xbox silver" Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Xbox Crystal edition, kanskje? Lenke til kommentar
snikka Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Crystal Edition kommer 3.mars tror jeg Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 De kunne jo kanskje hatt et litt kulere design. Den så jo nesten bostavelig talt stygg ut. Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 De kunne jo kanskje hatt et litt kulere design.Den så jo nesten bostavelig talt stygg ut. Sikkert i dine øyne! Men vi andre ser det litt annerledes Syntes det er bra m$ begynner å tenke litt på designet jeg, og den crystal edition så langt fra stygg ut! Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 den ser helt konge utt!!!!!!! Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 er det noen som hvet hvor mye den vill koste????? og hva som følger med Lenke til kommentar
Laman Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 er det noen som hvet hvor mye den vill koste????? og hva som følger med Du kunne jo ha sett på linken jeg ga så kanskje du ville blitt litt klokere? Den vil ha en veiledende pris på 1.895 kroner. Lenke til kommentar
Geir.E Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 noen som har erfaringer med å "chippe" xboxer--har chippa min men vet ikke hvordan jeg skal flashe den nye BIOSen og hvordan ta sikkerhetskopi av mine orginale spill-- G* Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Er det noen som hvet hvilken DVD spiller det vil være i xbox crystal Lenke til kommentar
Laman Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Er det noen som hvet hvilken DVD spiller det vil være i xbox crystal Går det virkelig ikke an å se på en link? Bortsett fra designet, er innholdet i Xbox-en det samme. Crystal Limited Edition Xbox er likevel en hel del mer kjærestevennlig... Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 NEINEI!!! den nye xboxen kommer med noe extra ikke det samme invendig men tak for linken Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 NEINEI!!! den nye xboxen kommer med noe extra ikke det samme invendig men tak for linken Er det veldig vanskelig å skjønne denne setningen i artikkelen??? "Bortsett fra designet, er innholdet i Xbox-en det samme" Lenke til kommentar
Jellyfisk Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Ikke at jeg vet noe om akkurat dette her, men tv2nettavisen er vel ikke nødvendigvis verdens aller, aller sikreste kilde på sånne ting? Lenke til kommentar
mister000 Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2004 TAKK!!! JEG hvet at den "nye" xboxen kommer til og ha noe nytt i seg så hold kj..t..... Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Hva legger du i noe nytt??? Jeg bare mener, kom limited green edition med noe spes i tilleg? Ser ingen grunn til at den nye skal være ha noe spesielt ekstra... de kan jo liksom ikke endre på hw-en heller... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. mars 2004 Del Skrevet 1. mars 2004 Syns ikkje den var så kul eg . Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 problemet er at den visst skal være utstyrt med en ny video chip, som gjør den foreløpig umoddbar.. altså verken focus eller conexant, men "xcalibur" heter den vist.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå