TDK Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg har en gammel pc med disse spesifikasjonene: Asus p4t-e P4 1,8ghz (400mhz fsb) Boxed kjøler tror jeg men den er veldig rar (bråker mye, er sidelengs sylinderformet og gir så mye luft at hele kabinettet fylles med kald luft) 1x 512mb rdram (aner ikke merke) ASUS V7100 pro (geforce 2 mx/mx 400 32mb. JEg har bestilt et nytt gainward fx 5900xt) Jeg er veeldig blank når det gjelder overklokking av prosessor så her kommer spørsmålet: Jeg har overklokket den til 1978mhz. Cpu temp en i bios er ca 25grader. Hvor langt kan jeg klokke den uten og skade den? Hvordan merker jeg at jeg har gått for langt? Hvor langt har dere fått deres 1,8 ghz prosessorer? Alle svar (som gir informasjon) taes imot med takk..... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Du kan klokke den mye lenger en det. Jeg har en 2ghz som jeg klokket til 2.5 uten de helt store tempraturforskjellene. Når tempen drar seg mot 70*c og oppover skal du være forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå