Gå til innhold

hw.no bedre før?


Anbefalte innlegg

Jeg husker tiden jeg leste hw.no og var inne på delphi forumet. Skulle ikke forundre meg om de fleste har ikke engang har peiling på hva jeg snakker om. Kjedelig at de gamle veteranene ikke er så aktivt lenger. Er mange brukere jeg savner. Om hwn har blitt dårligere vet jeg ikke ,men den er ikke like morsom og lese som den var for 3.5år siden. Da jeg startet og lese. Nå er det omtrent bare forumet som jeg ser på

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg husker tiden jeg leste hw.no og var inne på delphi forumet. Skulle ikke forundre meg om de fleste har ikke engang har peiling på hva jeg snakker om. Kjedelig at de gamle veteranene ikke er så aktivt lenger. Er mange brukere jeg savner. Om hwn har blitt dårligere vet jeg ikke ,men den er ikke like morsom og lese som den var for 3.5år siden. Da jeg startet og lese. Nå er det omtrent bare forumet som jeg ser på

Jeg savner delphiforumet, var ingen spam (utenom i siste ordet diskusjonen og søppel (som jeg vant) ) og det var mye lettere å få med seg alle poster, siden det ikke ble posta så ekstremt mye, og fordi det bare var 5 kategorier :)

Lenke til kommentar
Jeg husker tiden jeg leste hw.no og var inne på delphi forumet. Skulle ikke forundre meg om de fleste har ikke engang har peiling på hva jeg snakker om. Kjedelig at de gamle veteranene ikke er så aktivt lenger. Er mange brukere jeg savner. Om hwn har blitt dårligere vet jeg ikke ,men den er ikke like morsom og lese som den var for 3.5år siden. Da jeg startet og lese. Nå er det omtrent bare forumet som jeg ser på

Jeg savner delphiforumet, var ingen spam (utenom i siste ordet diskusjonen og søppel (som jeg vant) ) og det var mye lettere å få med seg alle poster, siden det ikke ble posta så ekstremt mye, og fordi det bare var 5 kategorier :)

hehe.. Du sier noe.. Men du var jo ikke akkurat gammel da du var på Delphiforumet. Med tanke du er 15-16år nå.. vellvell.. long time ago.. =)

Lenke til kommentar
Jeg husker tiden jeg leste hw.no og var inne på delphi forumet. Skulle ikke forundre meg om de fleste har ikke engang har peiling på hva jeg snakker om. Kjedelig at de gamle veteranene ikke er så aktivt lenger. Er mange brukere jeg savner. Om hwn har blitt dårligere vet jeg ikke ,men den er ikke like morsom og lese som den var for 3.5år siden. Da jeg startet og lese. Nå er det omtrent bare forumet som jeg ser på

Jeg savner delphiforumet, var ingen spam (utenom i siste ordet diskusjonen og søppel (som jeg vant) ) og det var mye lettere å få med seg alle poster, siden det ikke ble posta så ekstremt mye, og fordi det bare var 5 kategorier :)

hehe.. Du sier noe.. Men du var jo ikke akkurat gammel da du var på Delphiforumet. Med tanke du er 15-16år nå.. vellvell.. long time ago.. =)

Var 8-9 år første gang jeg skreiv på delphiforumet :)

Lenke til kommentar

Husker at jeg har vært innom her tidligere, flere år siden - og etter å ha sett de gamle designene igjen, må jeg konkludere med at det er mye bedre nå. Selv om det har blitt en del søppel på forumet, synes jeg stort sett at dette er en meget bra techsite :yes: Stå på videre, synes dere gjør en flott jobb :)

Lenke til kommentar
Var 8-9 år første gang jeg skreiv på delphiforumet :)

vell.. tilogmed værre enn Jonas22xxxxx det.. Regget meg selv når jeg var 16 siden jeg følte at jeg ikke kunne nok til og regge meg før det. Noe som jeg ville oppfordre endel andre til og også gjøre ,men nå blir det masse spamming og gjentakelser ifra folk som har lest og ikke har noe egen erfaring med tingene selv.

 

Er feks mye mer behagelig og sitte med P4 enn Athlon XP.

 

Må foresten nevne at Torgeir (en skalla person) synes du er en liten drittunge =)

Han har vært på Lan sammen med deg sier han.

Lenke til kommentar
Jeg husker tiden jeg leste hw.no og var inne på delphi forumet. Skulle ikke forundre meg om de fleste har ikke engang har peiling på hva jeg snakker om. Kjedelig at de gamle veteranene ikke er så aktivt lenger. Er mange brukere jeg savner. Om hwn har blitt dårligere vet jeg ikke ,men den er ikke like morsom og lese som den var for 3.5år siden. Da jeg startet og lese. Nå er det omtrent bare forumet som jeg ser på

Var en del på delphiforumet jeg også :)

Dog under et helt annet brukernavn enn det jeg bruker i dag.

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Endret av kjello2
Lenke til kommentar
Var 8-9 år første gang jeg skreiv på delphiforumet :)

vell.. tilogmed værre enn Jonas22xxxxx det.. Regget meg selv når jeg var 16 siden jeg følte at jeg ikke kunne nok til og regge meg før det. Noe som jeg ville oppfordre endel andre til og også gjøre ,men nå blir det masse spamming og gjentakelser ifra folk som har lest og ikke har noe egen erfaring med tingene selv.

 

Er feks mye mer behagelig og sitte med P4 enn Athlon XP.

 

Må foresten nevne at Torgeir (en skalla person) synes du er en liten drittunge =)

Han har vært på Lan sammen med deg sier han.

Hmz, ikke dra sammenligninger mellom meg og jonas22 og resten av telefon nummeret hans.

 

Er ikke så veldig begeistra for han :roll:

 

edit:

Må foresten nevne at Torgeir (en skalla person) synes du er en liten drittunge =)

Han har vært på Lan sammen med deg sier han.

 

Lurer litt på hvorfor han mener det, såvidt jeg vet så har jeg aldri snakka med han engang når jeg har vært på lan.

Endret av Yngvejos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...