Gå til innhold

Sony Ericsson z600

CIder

Anbefalte innlegg

Hei alle!.

Jeg har et stående tilbud om å få kjøpe en z600 for 1000,- nå. Grunnen til at jeg får den billig er at jeg i tillegg skal modifisere xboxen hans.

Så kommer spørsmålet: Er dette en telefon som jeg kan få solgt videre enkelt og greit?. Fordi jeg har mere lyst på en T630 når den kommer for salg. Liker ikke "skjell-telefoner".

Takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
på mshop som er tilgjengelig på denne siden fåes telefonen til 2900 kr....tror nok folk er mere interresert i å betale 400 kr mere for en splitter ny telefon da :laugh:

Mange folk som ikke tenker på å kjøpe på nett, så de vet ikke at det er mye billigere der enn i butikker, derfor vet de bare prisene til elkjøp og Lefdal o.l som er en del dyrere ;)

Edit remerser svarte før jeg var ferdig med å skrive :p

Endret av -:Coldplay:-
Lenke til kommentar
Kan nok like godt være jeg som er treig som skildpadden, har alldri forstått sånne "touch" greier på datan :p

starta med touch jeg... skjønner ikke hvorfor andre ser på tastaturet og bruker så få fingre... sikkert siden jeg spiller et vist innstrument som også krever raske fingre... ;)

Lenke til kommentar
Kan nok like godt være jeg som er treig som skildpadden, har alldri forstått sånne "touch" greier på datan :p

starta med touch jeg... skjønner ikke hvorfor andre ser på tastaturet og bruker så få fingre... sikkert siden jeg spiller et vist innstrument som også krever raske fingre... ;)

piano?

Jeg spiller gitar jeg, da bare slår men opp og ned, (pluss tar grep) ca. sånn jeg skriver på data og. :p

Lenke til kommentar
jeg er rask som lynet vet du  :p

mshop (billigs pr. idag):            2915kr

lefdal:                                    3595 kr

forskjell =                                  680kr

*150%=                                  1020kr

lefdal orginal - 150% forskjell = 2575

litt off topic:

har lefdal websider ? kommer bare inn på elektroinstallatør...

EDIT: Fant det :blush: .com iquæll...

Endret av bzzlink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...