Darx* Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En kamerat av meg skal kjøpe seg en bærbar for max 10000kr... Kan dessverre ikke så mye om bærbare men kan derre hjelpe han litt? Takk Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210021 Alle gode ting er 3(tredje gangen jeg henviser til den tråden på ca 3 timer), Les den tråden først så kan du spøre mer siden. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Hva med DENNE, Det var den han så på. Etter min mening ser den grei ut... Endret 20. februar 2004 av Darx* Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Ingen som kan komme med en liten kommetar on linken min engang ? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Ingen som kan komme med en liten kommetar on linken min engang ? du gjør det ikke spesielt lett for oss, for å si det slik. tror nok du må spørre kameraten din om hva han skal bruke pcen til, om han har tenkt å frakte den mye (tyngde), om han er avhengig av en veldig stille pc, hvorvidt han har tenkt å bruke den om en spillemaskin etc etc... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Tror han sa at han skulle kjøre spill på den, MEN ikke noen som krevde spesielt mye (W3, CS,BF). Så antar at den holder eller? Hvis ikke komm gjerne med anbefalinger , men husk max prisen Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) tviler på at den drar bf. er vel bare en overkill cpu på den, elendig grafikkort. Endret 22. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ingen som kan komme med en liten kommetar on linken min engang ? Siden du postet når klokken var 1337, så skal jeg hjelpe. Om du har sjekket linken MrNielsen postet, forstår du forhåpentligvis litt mer. Sjekk ut Dell sine sider. Styr unna Elkjøp, Siba og resten gjengen med elektroforretninger. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Hva en tur på Elkløp å tok en titt på den.. Uff og huff er det eneste jeg kan si. Så en litt bedre en som jeg tror greier BF ganske greit, og den kan jeg kjøpe på lefdal for og utnytte prisgaranti systemet (den er billigere på elkjøp). Uansett takk for alle svar Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Husk å se hvilket graffikkort som sitter i den. Mange bærbare som har graffikkort som bare er beregnet på word og liknende, spesielt de fra elkjøp, expert osv Endret 24. februar 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2004 Ja, har dårlige erfaringer med skjermkortene på elkjøp pc'ene. De lurer kundene til å kjøpe pc'ene ved og fortelle dem at det er en pc som kan kjøre alle slags spill og mediabaserte oppgaver. Kundene ser som regel bare på hvor rask cpu er, hvor mye minne og hvor stor harddisk, de har ikke peiling på skjermkort derfor er elkjøper pc'er som regel utstyrt med et billig et. Dette synes jeg er utnyttig av kundenes erfaring og helt uaksebtabelt når de sier at maskinen skal greie dagens mest krevende spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå