Gå til innhold

Final Fantasy XI

Anbefalte innlegg

Har lest litt om spillet og sett noen videoer og det virker jo dritfett.

Har et par spm.

Er alle serverene i Japan? Hvordan er det med lag?

Er flesteparten av spillerene japanere du ikke vil klare kommunisere med og som snakker helt molboengelsk?

Hvor er det billigst i Oslo? Kostet 599 (!!!) på Narvesen Karl Johan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FYTTIRAKKERN FOR EN REGISTRERINGSPROSESS!

Og så får man ikke velge server! En kompis måtte lage ny character en god del ganger før vi havna på samme servern :p

Jeg lurer på et par ting om dere har tid.

Hva er de ikonene på folk ved siden av navnet sitt over huet? Noen løper rundt med grønne ikoner, andre rosa, osv. Skjønner ikke så mye.

Hvordan får man penger? Kommer til å ta laaaaang tid å spare opp til noe armor/våpen.

Er tyv noe bra? Spilte idag og ble lvl 5, men det er vanskelig.

Jager monstrene deg helt til du zoner når du må flykte??? Ble jagd av en skikkelig ram hare i 10 minutter før dritten drepte meg.

Er det mulig å soloe noe særlig oppover i levlene?

Endret av tacomodo
Lenke til kommentar

De grønne er at de personene søker etter folk,rosa er nok at de er i et linkshell,og den lille sekken er at de har noe i sin bazzar,du får penger av og selge ting som du får når du dreper ting,fire crystal er fine og samle på,de får du rundt 2000-2500gil får når du selger dem på AH i en stack av 12.går fort når du har fått noe og selge se.Jeg er tyv lvl31,synes det er driit morro,tjener penger på og stjele ting fra fiender og :yes: Monstrene jager deg helt til du zoner ja,litt kjipt men når du blir lvl30 tyv så får du flee kommandoen som du kan bruke når du blir jaget :green: du kan soloe til ca lvl10 men etter det er det vanskelig og soloe som tyv ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...