chokke Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 En ting lurer jeg på, hva går WoW ut på? Er man en dude og skal drepe og gå opp leveler eller er det som C&C Renegade hvor man kjøper en dude? Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Regner med at WoW kommer til å bli mer eller mindre som alle andre MMORPGs bortsett fra at de kommer til å gjøre det på en skikkelig måte. Altså, det førstnevnte tipper jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Blir man bedre nå man lvler da, ny dude altså? Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Her er masse informasjon om World of WarCraft: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9770 Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Blir ingen ny dude som du kaller det, men du blir bedre ja. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Her kan du lese alt om wow http://www.blizzard.com/wow/ Lenke til kommentar
PjoKKeN Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Jeg har kost meg litt med WoW Alpha selv om den ikke er spennende, men det å bar gå rundt i verden der er helt sinnsykt! WoW Verden er så utrolig genialt laget, du får skikkelig oldtids følelse av å gå rundt i en eventyrshistorie... De peneste stedene er Night Elf territoriene, det er trær overalt i alle farger osv. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Kommer ikke WoW til å koste en del i lengden? eller betaler man bare for spillet og så er det bare å kose seg? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kommer ikke WoW til å koste en del i lengden? eller betaler man bare for spillet og så er det bare å kose seg? En times arbe er vel nokk for en hel månte sikkert, men det kommer vel ann på lønna di. Ser du det i det perspektivet så er ikke online spill så dyrt. En time med skjedelig arbe mot xxx antal timer med morro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå