[email protected] Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei alle sammen. Jeg er en ny bruker av liquid Edition 5,5. Da jeg kjøpte produktet ble det snakket mye om alle mulighetene til hastighetsendringer i et og samme klipp. Her er mitt spørsmål. Hvor finner jeg dette i programmet? jeg finner bare en mulighet når du venstreklikker på klippet og velger derifra, men da har du kun mulighet til å endre hastigheten for hele klippet eller reverse klippet. Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 og et nytt spørsmål: noen som vet hvordan man får til dynamisk hastighetsendring i premiere 6.5? altså at du jevnt "bremser"(retarderer) tiden...? Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tror ikke funksjonen finnes i Premiere, du kan bruke Time Remapping funksjonen i Adobe After Effect. Pinnacle har et program som heter Commotion Pro som har samme funksjon. Lenke til kommentar
legofred Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 ...men RE:VisionFX sin plug-in Twixtor er nok det beste proffe programmet som vi dødelige kan ha råd til. Sjekk eksempelfilene i galleriet. Twixtor kan det du er på jakt etter. Støtter Premiere og A.E. Lenke til kommentar
kjellml Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 se følgende oppskrift på pinnacle sine sider: http://www.pinnaclesys.com/liquidlive er en film som også omhandler mye mer, men dynamisk hastighets endring er mot slutten av filmen. Ganske lære rik for nybegynnere.... Lenke til kommentar
sletter bruker Skrevet 28. februar 2004 Del Skrevet 28. februar 2004 ...men RE:VisionFX sin plug-in Twixtor er nok det beste proffe programmet som vi dødelige kan ha råd til. Sjekk eksempelfilene i galleriet. Twixtor kan det du er på jakt etter. Støtter Premiere og A.E. Tror nok Realviz ReTimer Pro standalone topper Twixtor der, ihvertfall i mine øyne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå