zzzneo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hei Fint med en konkurranse som dette, og at dere vil ha med alle, ikke bare de med de mest ekstreme løsningene. Men de låste kategoriene kan jo gjøre det litt vanskelig å plassere det som kanskje de fleste av oss har.. f.eks et lett modda standardkabinett, brukbart overklokket, noenlunde greit skjermkort, bra lydkort, god skjerm, osv.... Ender vel med at jeg melder meg inn i alle de tre første kategoriene. Det har vel ikke no å si på "lucky-looser" sjansene hvor mange kategorier man melder seg på? jeg har f.eks modda mitt standardkabinett ved å skjære noen hull, sette inn en del vifter, støvfilter, griller, og rydda i kablene. Har overklokka xp2500+ til 2400MHz, overklokka skjermkortet litt, audigy 2 zs lydkort, creative digital 5.1 høyttalere, 19" skjerm osv... litt blå leds her og der er vel den eneste visuelle casemoddingen.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 jeg tror ikke lydkort har så mye og si men det andre i psn din virket middels Lenke til kommentar
runeah Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 jAAAAA endelig ferdig ! har sendt inn bidrag Tittel på prosjekt: Plankeoppgaven.. så kan dere lure Lenke til kommentar
v0id Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Vil man kunne se alle bidragene ved sluttten av konkurransen? Og vil det være lov å delta i flere kategorier med samme PC? En generelt krafig maskin kan jo godt være casemodet i tilegg.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 Vil man kunne se alle bidragene ved sluttten av konkurransen? Og vil det være lov å delta i flere kategorier med samme PC? En generelt krafig maskin kan jo godt være casemodet i tilegg.. Ikke alle bidragene nei, men en del av dem Kan godt være med i flere av konkurransene med samme PC, men send inn en mail per konkurransedel. Dette er grunnet praktisk sortering av bidrag. Lenke til kommentar
Thrain Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hehe glemte og sette hvilken del jeg skulle være med på men det får være så regner med at det er ganske lett og se. dette er et standard AOPEN server/maxi tower håper at dere fikk emailen her er hvertfall noe for dere andre og se på , hvis dere vil da hehe. En liten video snutt av lysa og laser er blacklight inni ved vinduet , der er det også et hvitt lys som blinker med bassen på samme måte som lasern bytter form. cya på TG Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kjørte scienceMark testen da jeg fant ut at jeg skulle hive inn et bidrag , men denne har nå kjørt i 3 timer og er enda ikke ferdig så jeg gidder ikke mer . Lenke til kommentar
Skello Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Bilde av resultat dvs bare poengsummen eller? i 3dMark altså. Endret 31. mars 2004 av FrodeThaMan Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Bilde av resultat dvs bare poengsummen eller? i 3dMark altså. Fortrinnsvis resultatvinduet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Har ikke lest hele tråden, men når blir resultatene offentligjort? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Lurer også på det samma som schmelck, er det ingen som vet når det blir offentliggjort? Desertglow burde jo vite det. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Lurer også på det samma som schmelck, er det ingen som vet når det blir offentliggjort? Desertglow burde jo vite det. I løpet av The Gathering Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Man må ikkje verr på th gathering for å motta ventuelle premie ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 Man må ikkje verr på th gathering for å motta ventuelle premie ? Premiene vil ikke bli utdelt der, og det er ikke noe krav om å stille opp der. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 er det lenge til vi får se bidragene på casemods ?? er litt lei av og vente !!! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 er det lenge til vi får se bidragene på casemods ?? er litt lei av og vente !!! Hmmm, det er lenge siden dere fikk se det... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 er det det ??? ok Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 http://www.forvirra.com/upload/img/AndreH trur du denne ville klart seg ?? jeg er 14 år ?? ble ikke ferdig med det får 1 måne siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå