HEE Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ser ikke grunn til og være med hakke sjangs uansett. hadde spesielt kraftig pc jeg har ikke moddet noe heller bortsett fra og lage hull i mitt kabinett og sette inn ei vifte der . men har bygd et da .. kanskje jeg skal legge ut det ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 jeg oppfordrer alle til å stille uansett hva de har av utstyr jeg. Hw kårer en verdig vinner. Og det blir garantert ikke meg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Får se hva jeg får tid til da alle mine testdata ble borte da det #§#§# Asus K8V tok knekken på begge 180 diskene mine Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvorfor kan dere ikke lage en konkurranse der alle kan delta? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hvorfor kan dere ikke lage en konkurranse der alle kan delta? Hvorfor kan ikke folk slutte å klage på alle hyggelige tiltak som gjøres på HW.no? edit: og alle kan selvfølgelig delta i denne konkuransen. Endret 5. mars 2004 av SBS Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Kan jeg stille med flere maskiner? Og det er jo slik at det ikke er vinnerene som stikker av med de flotteste premiene, men et par tilfeldige personer. (Bra) Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Hvorfor kan dere ikke lage en konkurranse der alle kan delta? Alle kan delta i denne konkurransen. Forøvrig er det kjedelig at hver konkurranse som holdes skal bestå av 5 spørsmål som det tar 3 minutter å finne svar på hvis man søker på google. Da blir det et par tilfeldige vinnere av 7000. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Kan jeg stille med flere maskiner? Og det er jo slik at det ikke er vinnerene som stikker av med de flotteste premiene, men et par tilfeldige personer. (Bra) Ja, man kan forsåvidt stille med flere, men finner vi folk som stiller med 4-5 maskiner bare for å øke sjansen for å vinne en "lucky looser"-premie, så vil vi forkaste de dårligste bidragene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Flott tiltak dette her. Kjører benchmarks til "kraftigst pc" nå, klokker vettet ut av det jeg har Ganske sikker på at jeg ikke vinner, men man må jo være med fordet! Kan jo vinne premier uansett. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Litt tåpelig konkuranse synes jeg. Hva med alle oss andre som faktisk bare har en standard pc. Skal vi ikke ha anledning til å delta fordi vi faktisk ikke bruker alle pengene våre på modding? bono_head Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Litt tåpelig konkuranse synes jeg. Hva med alle oss andre som faktisk bare har en standard pc. Skal vi ikke ha anledning til å delta fordi vi faktisk ikke bruker alle pengene våre på modding? bono_head Tror ikke du har forstått poenget med "Lucky loosers" og at vi oppfordrer alle til å delta. Men selvfølgelig: Føler du for å klage når noen bruker ressurser på å lage en konkurranse der folk kan vinne fine premier, så får du bare fortsette med det. Forøvrig: En egenlaget casemod behøver ikke å koste mye penger. Av de bidragene som har kommet inn til nå så er noen av de beste de som trolig ikke har kostet noe særlig å lage i det heletatt, men som har krevet litt arbeid og kreativitet. Du har tre uker på deg til å lage en virkelig tøff egenlaget case-mod, og det bør være mer enn nok tid. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 ja men e æ me elller ikke ??? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hei har sendt inn mitt bidrag nå, og lurer på om man får noen bekreftelse på at dere har motatt mailen min ? Mvh Paul Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Hei har sendt inn mitt bidrag nå, og lurer på om man får noen bekreftelse på at dere har motatt mailen min ? Mvh Paul Stort sett så sender jeg ikke ut bekreftelse på det, kun hvis folk eksplisitt ber om det. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 har bedt om det i mailen.. hehe Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 har bedt om det i mailen.. hehe Hmm, kan godt hende jeg glemte det Send en ny mail og spør om vi har mottatt bidraget ditt Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) der var mailen sendt, så får vi se.. Uansett så har mr Dahle sett bidraget mitt, men han kalte meg gal.. jaja.. hehe.. Endret 7. mars 2004 av Furyfax Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 kann man legge ut bildene på hjemmesiden vår ??? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mars 2004 Del Skrevet 15. mars 2004 -Utvendig bilde av PC -Innvendig bilde av PC (bildet av innholdet av kabinettet) -Spesifikasjoner på PC -Brukernavn på vårt forum (ingen begrensning på antall poster) Må man ha bilde av pc'en innvendig dersom man har plexi-kabinett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå